Gå til innhold

Paris vs Praha

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise på kjæresteferie uten barn en langhelg. Det blir ikke ennå, vil det skal være varmere i været før vi drar.

Og disse to byene har ingen av oss vært i før, derfor har vi endt opp med de alternativene.

Noen som kan gi oss noe for eller imot på en eller begge byene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i begge byer. Må si at jeg liker Paris best. Meget romantisk=)

Masse ting man kan se og besøke, som jeg synes man skal ha sett før man dør, hehe. God mat, godt vin og love is in the air!

Praha, er billig og en fin by det også, men skulle ikke valgt det som kjærestereise. Kansje en jente helg?

Skrevet

Praha er en liten og koselig by, Paris er stor og spennende. Kommer an på hva du vil gjøre - begge steder er fine for å bare tusle rundt, men tror jeg vil anbefale Paris til kjæresteferie. Så kan du kanskje få shoppet litt også!

Skrevet

Har vært i begge byene, men var ikke så lenge i Paris. Mitt inntrykk er at Praha er en bedre by (ikke når det gjelder maten). Har snakket med flere som synes at Paris er en oppskrytt by.

Jeg synes Paris var en vakker by, og det sies jo at Paris er en veldig romantisk by. Jeg var veldig fornøyd med Praha, og helt greit fornøyd med Paris.

Har dere vært i Amsterdam? Viss ikke, kan jeg virkelig anbefale den byen! Fantastisk by, fantastiske mennesker og god mat. Mye å oppleve=)

Skrevet

HM, jeg har vært begge stedene. To veldig forskjellige byer da. Det spørs jo litt hva man er ute etter egentlig.

Jeg synes Praha er en by man bare kan gå å gå i uten å egentlig vite hva man ser, fordi hele byen er så utrolig fin. Jeg shoppet ikke så mye der, men det virket som det var bra shopping der, og jeg har flere venner som skryter av akkurat Praha som shoppeby. Utrolig romantisk synes jeg.

Paris er veldig stor!!! Spennende, men egentlig ganske dyr. Elsker markedene de har der, og det er selvfølgelig utallige verdenskjente severdigheter der! Eiffeltårnet er jo utrolig romantisk på kveldstid spør du meg:-)

Kjæresteferie...jeg hadde uten tvil valgt Praha!

GOD TUR:-)

Skrevet

Hmmm....høres ut som om vi på to kjæresteferier :o))

Ja, huff det ville vært dumt .o))

Skrevet

Paris: Veldig dyrt, spesielt ved Champs elysees (80 kr for en øl!!!). Opplevde veldig mye sur betjening. Men utrolig vakker by, masse å se og masse god mat ;-) Veldig bra shopping.

Praha: Også en nydelig by, og man kjenner seg lett igjen etter en stund (Paris er jo så enormt). Hyggelige folk, masse spennende shopping, masse trivelige barer. Billig ;-)

Nei, uff, er ikke til noe hjelp jeg, vet ikke hva jeg ville valgt! God tur, uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...