Gå til innhold

easywalker sky vs oth

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken er best?

kan sette være begge veier?

hva er pris?

vekt?

noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken bør jeg velge?

jeg har en dbs, med 4hjul, tung og tungvindt med 4hjul

Skrevet

setet er kun forovervendt på begge to, men begge har kikkeluke i kalesjen.

Easywalker er vel en del billigere enn oth, lurer på om ew koster rundt 5000 og oth 6000, men du kan jo kjøpe billigere på nett om du tør å importere (f.eks babyjungle.nl har veldig mange fornøyde kunder og er veldig behjelpelig med reklamasjon).

EW veier 9 kg, oth 10 kg, så ikke så stor forskjell.

- EW blir minst men høyest sammenlagt, oth blir laaaaang men helt flat sammenlagt.

- EW har full liggestilling, oth har ikke helt full liggestilling men den er veldig god likevel.

- EW har sportsbøyle inkl., på oth må den kjøpes som ekstra utstyr.

- EW har tre eller fire innstillinger i ryggen og reguleres med glidelås. Oth kan du ha akkurat i den posisjoen du vil og har et stroppesystem - som forøvrig er den enkleste og beste ryggreguleringen jeg noen gang har vært borti!

- EW virker veldig mye åpnere pga av kalesjen, mulig dette bare er synsbedrag, men oth ser mye lunere ut synes jeg (men dette vet jeg som sagt ikke).

Personlig synes jeg også oth er finest å se på, men dette er jo helt individuelt =)

Så egentlig så er det bare noen forskjeller i løsninger på vognen, tror sånn i forhold til trillecomfort for voksen og barna så vil de stille ganske likt.

HAr selv kun hatt oth, og jeg synes det var en knallgod vogn. Beste jeg noen gang har trillet. Fungerte bra på alle underlag, og ungen storkoste seg i den. Så kan iallefall trygt anbefale den!

Tror ew også er en veldig god vogn, hører mye skryt av den også!

Skrevet

ew billiger og full liggestilling. det er det som passer best nå. vet du om det er et sted på nett som selger barnevogner? bor litt langt unna barnashus osv...

Skrevet

Bestill fra babyjungle.nl, det skal være trygt. For å få riktig pris må du fjerne 19% av den prisen som står oppgitt på hovedsiden (når du går inn på shop online kommer prisene opp uten den nederlanske momsen, da har du fått rett pris),og husk å legge til frakt + tollgebyr+ 25% norsk moms for å få riktige summen.

Ellers så vet jeg at flere av barnas hus butikken sender mot postoppkrav, hvis du synes det er tryggere.

Skrevet

Hei,

jeg kjøpte ew på babyjungle,kjempefornøyd!!

Tok ca en uke,så fikk jeg vogna på døra.

Lillegull eeeelsker vogna si.

Det med ryggregulering synes jeg fungerer veldig greit,selv om det er glidelås.

Det er nok rett at ew er litt mer åpen i forhold til oth,men ikke slik at det blir plagsomt.

Kan anbefale den ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...