æsj altså! Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Det har jeg ikke gjort på snart 9 mnd. Her i huset har vi to unger som er våken masse hver natt. Storebror på 4 er våken ihvertfall en gang, slik har han vært siden jul. Lillebror på snart 9 mnd er bare mer og mer våken om natten. Tror det er tennene som plager han. I natt tror jeg han var våken i gjenommsnitt HVER time.... Arg. Jeg drømmer om å sove. Gleder meg ikke til å legge meg om kvelden, for jeg vet at jeg må opp så mange ganger i løpet av en natt. Det finnes sikkert ingen gode råd, men men.....
Brenda med 2 ute Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Pappa? Besteforeldre? Tanter og onkler? Faddere? Ring dem og be om avlastning en natt til helgen så får du sove ut. Når du våkner går du ut på byn og klipper deg og steller deg litt.
høstbarn:) Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er så trøtt at jeg ikke gidder å prøve å sove en gang. Jeg er forbi trøtte-stadiet, og over på zombistadiet.
anni69 Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Sånn er det med jenta vår og,8 mnd. De 2 siste nettene har ho vært våken annenhver time. Er ikke nok å kose, ho SKAL ha pupp. Og ho spiser 4 måltid på dagen...
OsloMor Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Har ikke sovet en hel natt på 4 år (har to tette), ganske slitsomt ja...
Vipsenmamma Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har ikke sovet en hel natt på 3,5 år. Det er slitsomt ja. Og avlastning er et fremmedord. Hun sover borte ca. en natt i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå