☆Monkey Business☆ Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Har dere gjort noe med det? Leste et sted at homeopati kunne hjelpe.... Har en jente på 4 år som våkner 2-3 ganger hver natt, begynner å bli veldig slitsomt....
På vei igjen <3 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Kjenner veldig godt til det der. Vi har vært på utredning for epilepsi, men det fant ingenting der. Gutten her i huset har vært plaget siden han var rundt to år. Nå nærmer han seg åtte, og det har roet seg veldig. Vi har ikke gjort noe med det, tror han bare vokser det fra seg... Godt mulig alternativ medisin kan hjelpe..
alvis Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Gutten vår har det. Han er 2,5år. Vi har ikke gjort noe med det annet enn å legge ham tidligere. Vi fikk anbefalt det fra helsesøster og jeg føler kanskje det har blitt bedre etter det. Han pleide å våkne 1-2 ganger hver natt men nå er det 2-3 ganger i uken. Men er vi på ferie og han sover på andre plasser eller hvis det er noe spesielt som jul og nyttår og han er oppe lenger då er natten vanskelig. Har ikke hørt om at homeopati hjelper men det er vært et forsøk. Jeg har en kollega som gikk til soneterapeut og hun syns det hjalp på jenten deres.
Mamma Mirabell Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Min eldste gutt har hatt det siden han var rundt to år.. Nå er han fem. Nå våkner han ikke hver natt lenger og merker det blir mindre og mindre.. Vi har ikke gjordt noe med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå