frøken blå Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Kjedelig å bare ha det samme.... Steke dem og ha saus på liksom. Finnes det noe mer spennende som ikke krever alle mulige slags spesielle ingredienser? =)
Pappas fultreffer :) Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Har du sett inne på matprat? De har ofte ganske masse rare tips og triks
Gjest Rebel m/jente Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Lag en blanding av 1 egg, litt melk, sennep og hvitløkskrydder. Dypp dem i dette. Rull dem deretter i knust cornflakes/knust kavring/strøkavring. stek dem eller frityrstek dem. server med ris og saus=)
meg & to små vampyrer Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Kan du ikke marinere de slik at det blir tandoorikylling? Uten den ovnen de bruker da, men at krydder og marinade er indisk inspirert? Og ha raita, ris og grønnsaker ved siden av?
frøken blå Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 Oj, det hørtes kjempegodt ut! Håper jeg har sennep!! =) Takk!
Mamma til snart 4 Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 jeg pleier bare å ha kyllinglår, salat og litt pomfri. . skal vi kose oss en lørdag så har jeg bacon strimler rundt kylling filet og har de i ovnen i 60 min, men ris, fløtegratinertepoteter eller pomfri, og masse salat:) mmmm;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå