Gå til innhold

Hjelp! Hjerteklapp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har til tider kjent at hjertet galopperer i brystet mitt, og det er ganske ubehagelig. Det kjennes som om det slår i tredobbel fart i et sekund... Noen andre som har det slik? Denne formiddagen skjer det nemlig med jevne mellomrom, og jeg blir litt bekymret.

Takknemlig for svar.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Dette var jeg skikkelig plaget med å, det begynte rundt uke 15 tror jeg, men jeg kjente det mest på kvelden.

Fikke beskjed om at dette var helt normalt, fordi hjerterytmen til babyen kunne blande seg med din en gang i blandt.

Er nå 22+1 uker, og det værste har gitt seg nå, men noen ganger kjenner jeg det fortsatt.

Skjønner at du blir bekymret, jeg ble dritredd første gangen det skjedde jeg å, men det var vist helt normalt:)

Lykke til videre:)

Skrevet

Tusen takk for svar, det beroliget meg litt i alle fall :o) Skvetter jo hver gang det skjer, og føler jeg må slå meg på brystet (litt sånn Tarzan aktig.. hehe) for å få igjen den normale rytmen... Lille junior gjør seg bemerket der inne i alle fall :o)

Skrevet

Ja, skjønner hvordan du har det, jeg syntes det ble fryktelig plagsomt etterhvert, men heldigvis så ga det seg, så du får trøste deg med det...

Skrevet

Hei, jeg må bare spørre deg litt meg. Jeg også har denne "plagen" og det er som om hjertet hopper opp i halsen og banker i dobbelhastighet der. Kan det virkelig ha med hjertet til fosteret i magen å gjøre? Synes det hørtes så rart ut?

Skrevet

HI her! Jeg Føler ikke at hjertet hopper opp i halsen, men det løper løpsk i brystet... Har vært ille i dag synes jeg. Jeg kommer nok til å spørre legen ved en anledning uansett :)

Skrevet

He he, det er litt vanskelig å forklare men jeg tror egentlig vi mener det samme. Jeg vil gjerne høre hva legen sier om du får noe svar :-)

Skrevet

Jeg har hatt dette så lenge jeg kan huske, og det er i alle fall ikke blitt bedre etter at jeg ble gravid!

Fant dette på nettet, og i svaret la jeg spesielt merke til HORMONFORANDRINGER... Det er jo logisk for oss :o) Tror det er ganske normalt at man har hjerteklapp nå og da.... og ut fra det jeg fant når jeg googlet dette, er det ikke farlig i alle fall :o)

Skrevet

min lege sa at d hadde me at hjerte pumper ut mere blod siden d må inn til en ekstra person.. derfor man merker d så gått av å t... får åsså d på kvells ti, skikkeli ubehageli..

Skrevet

Jeg trodde jeg var på vei til å utvikle panikkangst, jeg.. haha. Hadde det veldig mye de første ukene. Litt fint å vite at andre også har disse plagene. ha ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...