babysjuk82 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Da eg akorat sovna,drømte eg at eg ble drept,og ble døde. Føltes som jeg måtte riste meg selv for og våkne ijen.jeg var helt svimmel.føltes som eg ble helt bort. Åh det var ubehageli.tok sin tid før jeg turte og sove ijen.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg drømte også om drap i natt. Jeg drømte ikke at jeg ble drept, men at jeg var vitne til en haug med mord.... Var forferdelig! Ingenting jeg kunne gjrøe for å stoppe mordene =/ Vet at jeg har drømt masse annet rart også, men det er bare den ene drømmen jeg husker.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 for noen netter siden drømte jeg at hele verden ble drept av et virus og det var bare jeg som overlevde for jeg gjemte meg i ett skap...til og med mine barn, jeg gråt skikkelig når jeg våknet...
babysjuk82 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Huff,d er fælt me de drømman.har drømt my mareritt ette eg ble gravid.håpe ik d er noe i det,tegn på at eg dør snart.
Kulå Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Når man drømmer om død, betyr det nødvendigvis ikke at noen dør, heller motsatt, altså nytt liv. Har jeg hørt/lest da. Sant eller ikke vet jeg ikke, men du er jo gravid......
babysjuk82 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 Husker at eg drømte i sommer,at ene jenta mi døde,hun drukna og jeg nådde nesten tak i handa hennes.husker ansiktsutrykk,og følelsen på at hun var bort for altid.det var helt jevli.glemmer ikke den drømmen.hun ble litt bortsjemt dagen etter eg drømt den drømmen.
mine små alver... Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Jeg drømte i går om "døden" en ekkel liten jente som løp rundt for å leke med meg og lo en skikkelig gyselig latter..skikkelig guffent,jeg var helt svett når jeg våknet.. Men hvis man leser drømmetyde bøker så betyr jo død netopp det motsatte: nemlig fødsel!!!
Tante Gustava Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Jeg drømte at jeg drepte familien min jeg... Altså noen som skulle være min mamma, pappa, søster og bror. Heldigvis så så disse menneskene ikke ut som min ordentlige familie i det hele tatt. Men gud så ekkelt, jeg styret noe skikkelig med å skjule likene og greier.... Fysj...
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 å drømme om død betyr endten nytt liv eller en ny star. Jeg drømte at bestevenninna til dattera mi på 6 år døde. Hun hadde en alvorlig ulykke på skolen hun går på. Mulig det betydde ny start..for jeg bøe jo gravid en liten stund etterpå. Har også hørt at den personen du drømmer dør, kommer ikke til å dø det året som kommer..
Line 76 Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Alle de jeg har drømt at døde har fått et forandret og bedre liv. Inkludert meg selv.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 hvis de vi drømmer at dør, ikke dør dette året, så dør ingen av mine i år =)
Pusur_mor Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er regelen som bekrefter unntaket. Har fra jeg var liten drømt når kattene våre døde. Var samme drømmen, og når jeg våkna var en katt død. Da jeg gikk gymnaset drømte jeg at jeg kom opp i muntlig Verdens- og norgeshistorie 1 og 2 og at det kom til å gå dårlig på verdenshistorie.Dumme meg trodde det bare var nerver, men neida gikk som i drømmen. Da jeg var ca 18 uker på vei med min 2. datter drømte jeg at datra mi drukna. Vi var helt nærme, men klarte ikke å redde henne. Gjett om jeg var nervøs noen dager. 2 uker senere skulle jeg på ul, og da fant de ut at jenta i magen var død og døde 2 uker tidligere. Da skjønte jeg hvem drømmen var om. Dette er veldig creepy, så jeg liker ikke ekle drømmer som jeg husker. Denne husker jeg enda, og det var høsten 2005. Dette er ikke for å skremme, men må bare skrive om det noen steder. Godt å få d ut. Er ikke mange som vet om d.
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 ja de som er sanndrømmer om død og det stemmer.. Så du er mere en "synsk" person vil jeg si, men det kommer frem i drømmene dine. Må være forferdelig å vite man kan sanndrømme om død o.l jeg har selv sanndrømt, men det er mere om hverdagslige ting og heldigvis har jeg aldri drømt at noen er død og det stemmer..å glad er jeg for det. Men de aller fleste som drømmer om døden så betyr det forandringer eller nytt liv..kan også bety man vil bli gravid Men så er det enkelte som er som deg og virkelig sanndrømmer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå