sina08 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hei damer!!! Jeg er en 29 år "gammel" dame som har to gutter på 8 og 11 år...Jeg venter ei liten jente 25 mai men skal egentlig ikke være her inne før om 2 dager, men vært her inne å smugtittet og svart litt innlegg her med mine "gamle" erfaringer....Det som er litt morsomt er jo at mye har forandret seg bare de siste 8 årene:))) Jeg er hjemmeværende fortiden, kjeder meg, tiden går så sakte når jeg går her og bare lengter etter å komme meg av gårde å handle inn baby utstyr!! Kommer opprinnelig fra oslo, men flyttet 100 mil til en liten kystby til verden beste kjæreste som også har 3 barn(8, 10 og 16) fra før....Vi har de ganske mye, så 6 barn i hus blir litt av en utfordring!!! Gledet meg og barnet er planlagt, men føler meg så sliten av og til at jeg gruer meg litt også til utfordringene som ventes....Barna planlegger så mye, blir så sliten bare av tanken- får jeg egentlig bli kjent og får jeg rolige stunder med lille jenta, eller tar barna over, barna må jo inkluderes dem oxo!!!! Håper tankene og energien dukker opp etter fødselen, sånn at vi får en god start...Noen med samme erfaringer her inne?))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå