Gå til innhold

I know what you did last summer...hihihihi

Anbefalte innlegg

Skrevet

De var to små sjeler i hver sin kant av fjellhøgget, ingen av de viste hva kvelden kom til å bringe........uhuuuu...

Fru Ræva hadde innplassert seg på en liten hytte på nordsiden av fjellet for å drive forskning på sloggywear.....for Fru Ræva var dette en dypt konsentrert jobb som krevde henne 24/7............

På andre siden av fjellet satt Dr Yppert med en hensikt å finne en *vaksine* som kunne knuse alle vaksiner som ble prakket på alle de små barna rundt om i verden........... Dr Yppert var dypt engasdjer og levde seg helt inn, mens han satt der ved kokeplata si, slobrokken og termostat.......

Midt i mellom disse to små arbeidssjelene satt det en innkrøpet anorexi offer..............Buhhhhuuuuu.Det lyste hevn av de gule øynene.................H*n hadde en ting i tankene og det var HEVN...............uhhhhuuuuuuuuuu.............

Fortsettelse følger etter jeg har tatt meg en røyk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. jeg vat at Angelica er glad i røyk, men den jointen hun har røyka nå, så gleder jeg meg til fortsettelsen:-)

Skrevet

He he........jepp..............jeg gleder meg jeg også, for med tanke på mengden unger her akkurat nå ser det ut at jeg kan spinne sammen en vanvittig historie og dele den med dere senere i kveld=)

Skrevet

hehe.. jeg har morsmål Urdu så her skriver vi vat eller vet som det passer oss tjukka:-) Men greit at slike falleferdige utrangerte psykodamer som deg kan prøve å rette opp litt mellom slagene her inne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...