Prins05&07C",) Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Noe lettvint kanskje? Hva skal dere ha idag?
1 høne i haneflokken-født Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 kjøtt og grønnsaker i pitabrød lapskaus (frossen blanding i frysedisken) ha oppi kuttet pølse ei god suppe med godt brød wok pølse og potetmos¨ pannekaker
På vei igjen <3 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Vi skal ha Bali kyllinggryte med fullkornsris
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Vi skal ha karbonader, brødskive og egg... tar det litt lettvindt i dag. Men på mandag hadde vi medisterkaker, poteter, brun saus og makaronistuing!! Nam nam
Gjest Rebel m/jente Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Enkelt og godt... Minuttpita Lag omelett med spekeskinke eller annet salt kjøtt. Stek pitabrød etter anvisning på pakken. Ha omeletten inni pitabrødet. NYDELIG!¨ Potetmosform Legg potetmos i bunnen av en ildfast form. Lag pastasaus/tomatsaus med kjøttdeig eller annet kjøtt. Legg oppå potetmosen. Ost på toppen. 200* i ovnen til osten er smeltet. Biff i fløtesaus (jeg lover, dette er det beste som finnes!) Sett ris på koking. Stek biffstrimler, paprika, løk og andre grønnsaker. Ha 1/3 L (en boks) matfløte over. Krydre med salt, hvitløk og paprikakrydder til det ikke er så tydelig fløtesmak lenger. Server med ris Kyllinggryte Stek strimlet kylling. ha i squash, løk og paprika, evt andre grønnsaker, la surre litt. Ha over 2 dl utblandet buljong og 1 boks kesam eller rømme. Krydre med det du vil. Server med ris.
anni69 Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Vi skal ha ostesnitzel,potet og gr.saker. Raskt og lettvint..
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Vi skal å spise middag hos mamma og pappa i dag:) Der får vi servert gryterett med salat og baguetter til. Mamma pleier å lage gryterett (toro), å ha oppi bønner, tomater, sopp osv osv. da blir den mye bedre:)
♥ DAME Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal spise kyllingsalat, sambo pizza Jeg er på slanker`n...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå