Sikkertforgammel Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Sort Baby travel søskenvogn med bag til baby (brukt kun 6 mnd) =) Syns jeg er heldig. Aner ikke hva den koster ny, men noen som sa det var 7000 kr hvertfall?? Bilde på mine bilder for de som vil se*
Mammaen til Lillegutt Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 synes den så fin ut jeg:-) Vet ikke hva de koster ny. Lurt å sjekke for sikkerhets skyld om du prøver å google den:-) Men ser veldig fin ut det synes jeg:-)
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg syns det var dyrt, ettersom jeg vet koster den 3990 kr uten babybag ny. http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=Barnevogner
Mammaen til Lillegutt Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Oi, ja derfor er det lurt å google først. Da var det veldig dyrt.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Snakket med babymiljø om søskenvogn,de sa jeg kunne få en emaljunga ny for 1990,men da trallelignede,men skulle jeg ha en skikkelig vogn,så kostet de 6500. Jeg synes da at 4000 for en brukt er mye,men det er meg,hver enkelt må jo finne ut hva de synes er greit for å gi for en brukt vogn
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 3999 kr for vogna og 999 k for bagen, da hadde jeg heller kjøpt ny, men det er meg.
Hønemor30 Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Enig med de andre er, i at dette nok var dyrt. Jeg hadde heller kjøpt ny.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Må legge til at jeg ikke vet hva slags vogn det er du har sett,jeg tok bare et eksempel på hva du kan få for pengene
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 den var fin, men synes den var litt dyr...jeg hadde nok solgt den for maks 3000. hvis det stemmer at den er brukt i 6mnd så er det lite, men den er alikevell brukt. si du vil ha med kvitering da den fungerer som garanti (så får du også se hva den kostet ny) når en brukt vogn skal kjøpes synes jeg det skal trekkes minst 2000 fra ny pris, kommer an på hvor mye den er brukt..hvis en vogn er så og si ikke brukt og det syns så kan en jo betale litt mer...jeg har solgt mine for under halv pris som er brukt i ca 1 år, hvor ingenting var ødelagt og bag til vogn, sele trekk og alt følgte med...
Sikkertforgammel Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. februar 2008 Ok, så da har jeg ikke gjort et røverjøp da... Men får med endel utstyr til den, det koster kanskje å kjøpe ekstra? Vognen har 2 stk. svingbare framhjul som også kan låses, regulerbart håndtak, understellet er av aluminium, den har lufthjul og stor handlekurv under. Vognen har 2 seperate sittedeler med hver sin kalesje. Det er 5 punkts sele i begge sittedelene, nedfellbar rygg (full liggestilling), praktiske lommer på kalesjen og titteluke! Den ene sittedelen har aldri vært påmontert og aldri brukt, kun hardbag på den ene siden hele tiden. Orginalinnertrekket til hardbagen er grått som dere ser i taket på bagen. Dette har ikke vært i bruk! Kjøpt et ekstra innertrekk i rosa, som er fra Simo sin Soft Line-serie. Dette innertrekket følger med vognen i tillegg til orginaltrekket. Hardbagen har bærestropper og er lett å montere både på og av. Det følger med vognen et spesialregntrekk som er beregnet for 1 stk. hardbag til den nyfødte. Og sort stelleveske.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Kan jeg spørre om hva slags vogn det er?har sett bildene nå,men ser ikke merke
nr 6 på vei Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Synes du skal be om ytterligere prisavslag med begrunnelse at du har sjekket prisen og funnet ut at 4000 er i overkant av hva du ville ha betalt om du visste at du fikk kjøpt ny vogn og bag for 5000 . Synes du kan be om 1000 ekstra i avslag, og det kan man gjøre selv om man har betalt vognen. Vi fikk igjen 1000 på Ringo da de solgte ei ny vogn 1000 kr billigere 3 uker atter at vi kjøpte vår. Det er iallefall lov å prøve....
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 nei visst den er så lite brukt er den jo nesten som ny
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 oj nå leste jeg ikke hele tråden..visst den koster 5000kr ny, så var den dyr til å være brukt ja..da hadde jeg sagt 3000kr for den..
Sikkertforgammel Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 28. februar 2008 Det står i hovedinnlegget mitt, merke Baby travel. Har sagt fra til hun som skal selge den at jeg har sjekket pris, og hva den kostet ny. Jeg syns det er liten vits å betale 4000 for vogna og så kommer frakt i tillegg. Skrev at hvis hun ville gå ned i pris, så har hun mailadressen min hvertfall. Det som er, den nye 2008-modellen har bedre kalesjer til "storebarna", buede, ikke flate, som på denne modellen. Har egentlig mer lyst på buede da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå