tingeling87 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 den legen jeg har, har ikke ledige timer før i april.. er det vanlig å måtte bestille time en mnd i forveien? og i tillegg så tar det 10-15 min før jeg kommer gjennom på telefonen. vurderer strekt å bytte lege/-kontor. legen virker som en god lege, men har bare vært hos henne én gang, så jeg kan jo ikke uttale meg så veldig. men det er fryktelig irriterende å måtte vente så lenge på time..
kei80 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Gå inn på nav og sjekk oversikten over dine alternative leger der.1 mnd var veldig drøyt i mine ører.
Lova Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Hmmm.Høres ut som om vi har samme lege/legekontor.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Uff, samme her! Eller jeg var vel "heldig" jeg da. Ringte i dag og fikk time 11.mars!!!
kei80 Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Har vært med på max 6 dager men ikke mer.Har legen så dårlig kapasitet høres ikke svangeskapskontrollende fristende ut,inn og ut og hei og hade! Men er det er god lege er det vel verdt det!Men skjønner du er irritert,synes det høres elendig ut,
Mortine Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 De har vel alltid noen ledige hastetimer, så hvis du føler at det haster bør du ringe igjen og si det. Det er jo endel ting/symptomer man ikke bør gå med så lenge!
tingeling87 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 ja, de har hastetimer. så hvis jeg får akutt halsbetennelse eller noe kommer jeg inn på dagen. det er jo klart. synes det er litt rart at hun har så mange pasienter.. det er jo fullt opp med pasienter ut mars. men det er det verste er at det tar så lang tid å komme igjennom på tlf.. jeg får se hvordan det blir neste gang jeg blir gravid. hun er sikkert en god lege siden hun har så mange pasienter. fikk jo bare vært der på førsteganskontroll før jeg mista, så jeg får gi henne en sjanse til da:P hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå