Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 eller for å si det sånn...er det eneste jeg får i meg, noe gryterett av og til også. men vann MÅ jeg ha...drikker nok over 3liter til dagen..(har ikke vann for øyeblikket så henter flasker med vann hos svigers) jeg drikker 2 flasker alene + jeg har drikke flaske i vesken som jeg drikker av når jeg ikke er hjemme...føler ikke jeg drikker det forde jeg er tørst, jeg bare må drikke det..kjenner vannsmaken hele tiden..skikkelig godt. å salami...
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 kansje jeg har mangel på vann og salt i kroppen, hehe.
babysjuk82 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Er sundt da,hehe.eg like ikke vann.må ha cola her i gårdn. Itj så bra men.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 er mest redd for den danske salamien, hvet ikke hvor bra det er...men gikk bra med min første å da spiste jeg roastbeff eller hva det heter, som var rosa...fikk egentlig litt lyst på det også nå, med masse stekt løk og litt salt og remulade =)
mine små alver... Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har dilla på jubel salami...tenker jo på farene men tror det går greit så lenge den er fersk jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå