Lova Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hei, er så spent på om det er noen fler som har testet eller fortsatt venter på TR.Har inntrykk av at det er en del som venter IKM denne uka. Jeg hadde IKM i går, og holder på å bli gal av å fly på do for å sjekke, og kjenne etter symptomer.Sover helt elendig om natta og har vært og tissa ørten ganger de to siste nettene.Pottesur er jeg også....Har vanligvis 28 dagers syklus, men en sjelden gang i mellom har jeg fått TR på dag 29 eller 30.Venter derfor litt til med å teste. Håper, håper , håper jeg er så heldig at jeg har blitt gravid!!!! Krysser fingre og tær for dere andre jentene også.
Lotta med novembergutt Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er veldig usikker på når IKM er denne gangen, men enten så var den på søndag - eller så er den på torsdag ... Jeg er også kjempesur - og full av kviser Dessuten har jeg en del stikkinger nederst i magen, og veldig ømme pupper. Test er kjøpt inn, men tenkte vente til i morgen med å teste ... Lykke til til deg
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 jeg tror jeg hadde ikm i går elelr i dag., SOmn regel bruker jjeg å jenne symptomer for mensen dagen før eg skal få den, men jeg kjenner ingen ting.. Bruker å få ømme pupper før mensen å, slike "ikke rør, for da slår jeg" vondt. Men ikke noe nå.. så.. vet liksom ikke jeg:S Er i 3 pp, så mensen er jo ikke sikkert helt i rute. Men 3 des fikk jeg mensen (sluttet på piller 1 des), så mensen 30 des, så 28 februar. Så den ser jo regelmessig ut. Så her er det ingen symptomer på noe:P hehe.. litt rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå