Gå til innhold

Jeg tror jeg er helt utafor jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok ut kobberspiralen forrige mandag. Hadde sex fredag, lørdag og søndag. Og nå har jeg stikkinger og er rar i mage, littøm og vond. SLiten og småkvalm. Vondt i brystvortene. Men seriøst, hvis jeg skulle blitt gravid ihelgen, så merker man vel ikke symptomene så fort? Noen som har gjort det? HAr så inderlig lyst å bli gravid så jeg føler vel at jeg bare innbiller meg dette. Skjønner dere hva jeg mener.? Blir helt utafor av dette jeg..

Håper noen har noen svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Snupsi

Eg kan dessverre ikkje gi deg så mange svar, for sjølv kjente eg ikkje symptoma før det hadde gått tre-fire veker sidan siste mens. Men det er damer som meiner at symptoma kom allereie dagen etter befruktning, så du kan faktisk vera gravid. Enten det, eller så er det kroppen din som jobbar seg opp til sin vanlege, "naturlege" form igjen no som han er kvitt koparspiralen - mange som sluttar på pilla får ein litt spesiell "magefølelse" den første syklusen etterpå utan at dei er gravide, men veit ikkje koss dette er med spiral.

All mogleg lukke til, i alle fall, og hald oss oppdaterte på koss det går med deg!

Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg. Men jeg er også veeeldig oppblåst i magen og har til tider hetetokter. Har IKM til uka en gang så det blir veeeeldig spennende å se.. Jeg også stussa over at "symptomer" kom så fort..Hvis det er riktig da og at det ikke bare er i hue mitt ;-)

Blir spennende å se og høre om noen andre som har opplevd lignende..

Skrevet

Håper dere er gravide begge to :)

Jeg har 5ukers syklus og allerede fredagen før det hadde gått 4uker siden mens, så "visste" jeg den ikke kom til å komme uka etter.

Da var det gått mellom 9 og 11dager siden befruktning!!!

Jeg fikk flere og flere symptomer uke som kom, og testa positivt med cb digital en dag før ikm.

Skrevet

Burde ha skrevet at jeg venta mens en lørdag :P

Følte det fredagen 8dager før det skulle det stå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...