☆Lille my* Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Da jeg prøvde med nan 2 da pjokken var 4 mndr, ble han dårlig! spygulpa og skikkelig magevondt! Nå er han 6 mndr og prøvde med 20ml nan2 og ca 100ml nan 1'! Han fikk det for 2 timer siden og det virker som det går bra! Men så har det seg slik at det ikke er jern i grøten han får(holle risgrøt) Om det går bra med nan 2 nå, er det da nok jern i den eller må han i tillegg ha jernberiket grøt? Håper noen kan svare
BettyBoob Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 det er jern nok i nan fra pjokken var 6 mnd fikk han kun mme og middagsglass (han spøy konstant av grøten)
☆Lille my* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Tusen takk=) Men om han fremdeles ikke tåler nan 2 da, da må jeg vel bytte til netlè grøtene med jern ?
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Du kan jo i så fall bytte til HIPP? Den grøten er økologisk og jernberiket. Og sønnen min liker alle typer av den kjempegodt (nå er han over 8 mnd og har spist noen pakker), har ikke likt verken Nestle eller Småfolk-grøtene vi har prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå