MÅNS m/lilleMarius Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 i ca 1mnd nå har vi sett en episode av "Elias" før legging. Marius ( nå 9 1/2 mnd) ble "hekta" med en gang!! Har står i sofaen, danser/gynger, gaper og ler høyt på introsangen og avslutnings-sangen. Og så henger han helt over sofakanten for å få med seg mest mulig Haha- må jaggu meg le! Utrolig kult å se på
BettyBoob Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 for et par mnd siden så var det Elias døgnet rundt her omtrent! Men så plutselig skulle han se på madagaskar i stedet (min film) og nå hyler han NEIIIIII hvis jeg foreslår Elias! og JAAAAA! hvis jeg foreslår Mad. eller Biler hehe, vet hva han vil ja! Han er nå 23 mnd
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 9,5 mndr og ser "Elias":-D Har aldri prøvd å sette på film til lillegutt som er like gammel som din, han virker ikke særlig interessert når vi ser på nyhetene iallefal.. Vi har nesten aldri på tven når han er våken men kanskje jeg skal kjøpe Elias da??:-)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Elias var storfavoritt her, leeenge, men nå er'n plutselig ikke så interessant lenger, gitt. Bare av og til gullet spør om å få se "båt". Nå går det mer i Gisle Wink, og for ikke å glemme - Disney-filmer.. Storfavoritt nå er Askepott, både ener'n og toer'n. Jeg er drittlei forlengst... :-)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Hehe! Sangen er iallefall helt super!!! Han var 8 og litt da han hørte den første gang:)hihi
Tomine is my star Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Her har vi sett på Elias i måndesvis..jenta mi er 17mnd og fullstendig opphengt i Elias. Elias var et av de første ordene hun lærte seg.. Kan love dere at jeg kan alle filmene på rams,og er rimelig lei Sjarke og Måke og alle de der.. Nå i det siste har hun begynt å interessere seg litt for Månetoppen,så nå ser vi julefilm rett før påske...he,he..
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 Cruise er kul! knallkul!!
fox`y Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Elias har vært en slager hær i mange mnd ja. 2.5 åringen har alle elias filmene, så kan de fleste replikker utenatt hær i huset:)' vært litt roligere nå da,bytter litt innimellom så han ikke blir så fort lei. så nå er d biler,madagaskar,tomastoget og postmann patt. mickes klubbhus:)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Vel, Kruse er vel kul nok, han, men ikke så himla kul når den som skal uttale navnet hans ikke kan å si R............ :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå