Gå til innhold

STERKE kynnere/menssmerter, uke 33

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt masse kynnere den siste tiden, konstant hele dagen.I går kveld begynte jeg å få skikkelige tak i ryggen. kjente ikke noe mer smerter i magen enn de kraftige kynnerne.

i 4tiden i natt våknet jeg av skikkelige ryggtak igjen, og tenkte kanskje jeg måtte på do, siden det kan presse. men nei, var ikke no sånt. Jeg gikk å la meg igjen, men etter noen min kom det "menssmerter" i magen også. vekket sambo som masserte meg litt på ryggen:) 35 min gikk det, med konstant ryggtak, og med disse menssmertene i magen (de kom og gikk litt, men ikke regelmessig nok til å ta tiden av det). ca. 0430 sovnet vi igjen.

Jeg er uke 33, er dette normalt? Har fremdeles mye kynnere i dag, samt denne ryggsmerten.. er det noe å begymre seg over, eller er det vanlig? dette er min første..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt føden hvis jeg var deg så de får tatt en sjekk,det kan jo være premature rier.

Jeg har også mye kynnere og mensmurringer(er i uke 33) men de er ikke såå vonde som du beskriver og de går over.Jeg fikk beskjed av min jordmor å ta kontakt med føden hvis det tok seg opp,ble vondere eller slimproppen gikk.Dette er min andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...