*H* Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Har hatt masse kynnere den siste tiden, konstant hele dagen.I går kveld begynte jeg å få skikkelige tak i ryggen. kjente ikke noe mer smerter i magen enn de kraftige kynnerne. i 4tiden i natt våknet jeg av skikkelige ryggtak igjen, og tenkte kanskje jeg måtte på do, siden det kan presse. men nei, var ikke no sånt. Jeg gikk å la meg igjen, men etter noen min kom det "menssmerter" i magen også. vekket sambo som masserte meg litt på ryggen:) 35 min gikk det, med konstant ryggtak, og med disse menssmertene i magen (de kom og gikk litt, men ikke regelmessig nok til å ta tiden av det). ca. 0430 sovnet vi igjen. Jeg er uke 33, er dette normalt? Har fremdeles mye kynnere i dag, samt denne ryggsmerten.. er det noe å begymre seg over, eller er det vanlig? dette er min første..
mine små alver... Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg ville ringt føden hvis jeg var deg så de får tatt en sjekk,det kan jo være premature rier. Jeg har også mye kynnere og mensmurringer(er i uke 33) men de er ikke såå vonde som du beskriver og de går over.Jeg fikk beskjed av min jordmor å ta kontakt med føden hvis det tok seg opp,ble vondere eller slimproppen gikk.Dette er min andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå