Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Kan man bruke dette i ansiktet under graviditet?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 ja selvbrunings kremer kan du trygt bruke under graviditet:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Thanx:-) Hva med solarium 10 min i uken? Er det skadelig for barnet?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 så lenge du ikke blir for varm er ikke solarium farlig for barnet. men huden din har ikke godt av d. du er mye mer utsatt for permanente pigmentforandringer i hude din som gravid. så jeg vil ikke anbefale deg d..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har faktisk hørt at man skal være forsiktig med selvbruningskremer under graviditet, da de inneholder stoffer som ikke er så bra for fosteret. Alt man smører på seg trekkes jo nødvendigvis inn i kroppen og kan på den måten påvirke lille inne i magen...
nat&alex Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Det har jeg også hørt.. Samme som at man ikke bør farge håret når man er gravid. Dette er det visst ikke så mye forskning på, men jeg vil alikevel være litt forsiktig med begge deler. Ha en videre fin dag
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 nå er jeg utdannet å kan si med sikkerhet at ingen ingredienser i selvbrunigskremene kan trekke inn ned i huden å i blodstrømmen din. d har di alt for høy molekyl størrelse for. selvbruningen er et stoff som er laget for å reagere med di dødehudcellene dine som ligger uttefor levende hud. det er disse hudcellene som blir brune. d danske forskere har lurt på et om spraytan som pustes inn som støv kan ha noen effekt på fosteret. men di har ikke funnet noen sammen heng enda.
Realisten Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Legger ved denne liken der det står litt om temaet. http://www.mammanett.no/design.php?side=Graviditet/livsstil/solarium
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 I så fall Grysom... Har du noen anbefalinger av selvbruningskremer? Gjerne med pris også (og gjerne litt forskjellige prisklasser). Jeg skal ut å reise, og vil gjerne ha litt gyllen farge før vi reiser. Takk
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 id bare minerals sin er utrolig bra . 298kr. veldig drøy lukter lite gir dyp farge. declèor selvrbrunigskrem. 298kr. også veldig bra. økonomi dove fuktighetskrem med farge 49kr. bare pass på å bruk hansker når du peeler kroppen og smør handflatene og neglene med en fet krem før du begynner påføring:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Takk Men hvor får jeg kjøpt id bare minerals? Har aldri hørt om merket engang.... Lite lukt er bra. Dove sin tror jeg at jeg hadde spydd av, da jeg ikke tåler vanlig Dove lukt heller.... urk...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 får kjøpt d hos hudpleiere som fører merket id bare minerals:) d er et veldig vanlig merke så veldig mange hudpleiere selger d:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 Takk igjen Men her jeg bor var det visst ikke så lett å få tak i det merket (har ringt rundt litt). Hva med Dior Bronze Self Tanner serien? Hvordan er farge og lukt der (om du vet)?
Snuppa27 Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 Hei! Må bare anbefale Lancome sin. Den er oransje i fargen og er i gelè form. Brukt denne i 4-5 år og kjøper aldri noen annen:-) Koster ca 250 kr. Helt super!!!
cille35 Skrevet 27. februar 2008 #15 Skrevet 27. februar 2008 Et lite tips på det jeg mener er den absolutt beste kremen. Terracotta fra Guerlain. Den er ganske dyr, men utrolig drøy. Samboeren min og jeg bruker den jevnlig begge to og da holder den et halvt år. Den er enkel å påføre, den lukter godt og ikke minst er den lett å påføre. Siden den er svakt farget, ser du godt hvor du har smurt deg og ikke.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. februar 2008 #16 Skrevet 27. februar 2008 du får nok tak i dn på nette også viss du søker på faux tan:)
lille er født:) Skrevet 27. februar 2008 #17 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har brukt dior sin og den er kjempedeilig og gir fin farge. Men er litt dyrt om man bruker den på hele kroppen, så nå bruker jeg Dove sin som gir gradvis farge, den er også veldig fin. Min erfaring er at de billige lukter mer, bare det første døgnet til du har dusja, men gir like fin farge som de dyre.
lille er født:) Skrevet 27. februar 2008 #18 Skrevet 27. februar 2008 Bare for ansiktet er lancome sin gelekrem helt nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå