Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Tok og gjikk meg en lang gåtur i går kveld på rundt en times tid.. Når jeg kom hjem fikk jeg menssmerter som kom og gjikk... Jeg tok meg en dusj, og menst jeg stod i dusjen kom disse smertene.. Jeg gjikk og la meg i sengen, og smertene fortsatte.. de kom og gjikk liksom.. Så sovnet jeg, og våknet av at jeg var gjennomvåt av svette :/ Og da gjikk jeg og tok på meg ei t-shjorte, og la meg igjen.. men det som var så rart var at jeg bare våknet den gangen.. jeg har aldri sovet sååå godt på det jeg kan huske Det var så utrolig deilig... men det irriterte meg noe voldsomt at smertene stoppet opp etter at jeg hadde sovnet :/ jeg hadde virkelig håpet på at NÅ skal jeg ha rier:) Men det kunne jeg bare glømme :/ er i uke 39+1 i dag...
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 hehehe ) flere som er skikkelig utålmodig her ja!!...Ja,disse bebisene våre kan vel godt bare ploppe ut nå,eller hva )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå