Gå til innhold

kei27- hvordan går det med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte to tester i går- og i dag kom jaggu meg krysset. ikke kjempe sterkt, men heller ikke kjempe svakt. Men det er der :))

Krysser fingrene for deg :) Hadde vært gøy å fulgt hverandre videre inn på 1 trimester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! sitter og smiler her :) Det var virkelig gode nyheter!!

Vil gjerne bli med deg! og håper jeg kommer raskt etter :)

Åssen føler du deg nå?

Skrevet

Og jeg krysser fingre og tær for deg- har vært en forferdelig prosess- men når jeg nå husker tilbake til nr 1 fant jeg ikke ut at jeg var gravid før omtrent på samme tid. Produserer nok hcg sent.

ellers har jeg ingen symptomer (bank i borde)- er bare litt trøtt. Fin form ellers- trener og jobber som før :))

Syntes også på samme tid det er vanskelig grunnet jobb- har lagt ut et innlegg litt lenger der jeg beskriver situasjonen min. Det er helt utrolig at jeg er gravid. Men det beste hadde vært om det hadde skjedd i mai :( Men jeg kan ikke gjøre annet enn å smile :)))))))))

Når skal du til legen? Å håper så veldig at du kommer etter :)) Har du noen symptomer?

Skrevet

Må lese innlegget ditt etter jeg har skrevet ferdig til deg her :)

Så flott at formen er fin!og du som fungerer som normalt.Jeg pleier alltid å kaste opp etter uke 6 og fortsette til termindag(kraftig svangerskapskvalme)

Men er jo verdt det :) Jeg har noen symptomer(men synes ikke de er like de 3 andre svangerskapsymptomene jeg har hatt før,så føler meg ikke gravid) Men har: lett kvalme om morgenen,våt nedentil(får ikke beskervet det mer diskre) på toalettpapair,lett hode pinne av og på,hissig,mye luft og litt svulmene bryster.

Får veldig lyst til å teste meg jeg nå :) Men får vel vente til imorgen!

Drar til legen til uken over helgen hvis jeg ikke har fått mens.Fant jo egg 1 feb så derfor vil jeg gjerne sjekke meg siden jeg ikke får mens.

Masse lykke til videre!Håper det ikke er lenge til jeg kan rope på deg på første trimester:)

Skrevet

ÅÅÅ det høres jo ut som du er gravid :) Ta en test i morgen og se. Jeg tok en eggløsningstest i går- den var neagtiv. Så mistet alt av mot i går. Streken i dag var svak, men ikke for svak- og heller ikke sterk. Men har hørt at en strek er en strek :)

Ta en tur til legen om du ikke får noe resultat i morgen heller- så håper jeg virkelig at du kommer etter :) Lykke til videre- og kom med oppdateringer :)

Skrevet

Har jo et lite håp til tross for svake symptomer.I forrigårs merket jeg hvertfall at jeg er hormonell,tar lett til tårene men kan jo også være mens på vei..Skal holde deg oppdatert :)

men går det ann å bruke den digitale el testen som gravid test?for det har jeg liggende her..

Skrevet

Jeg fikk positiv utslag på den digitale eggløsningstesten i mitt forrige svangerskap- også hadde jeg disse tre-fire dagene rundt IKM med positiv utslag. Men etter det hadde jeg negative tester (merkelig)- også i går. Kan prøve å ta en senere i dag for å sjekke- men har hørt ta de kan slå positivt ut om man er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...