Gå til innhold

Utvendige spark.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 25 nå,og kjenner ingen utvendige spark.. Noen som har kjent det like sent,eller kommer jeg ikke til å kjenne de i løpet av svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 24,har heller ikke kjent noe..Venter spent..

Skrevet

Hei. kommer nok an på hvordan babyen ligger og om du bærer "langt" inn i kroppen din.. Jeg er i mitt 3. svangerskap og var i uke 18 ca når far faktisk kjente spark. Er 26 fullgåtte uker i dag, og i de siste 3 ukene har lillejenta vært "flink" til å sparke hardt opp mot mellomgulvet mitt og ut på høyre side av magen.ser også hvor hun sparker.magen beveger seg deretter...kosli, men kan være litt ubehagelig..spes rett etter måltider..

Utvendige spark kommer du nok til å kjenne, vær trygg..hehe....c",)

Skrevet

Jeg er nå i uke 23 og har kjent utvendige spark fra ca uke 18/19 og i uke 20 begynnte jeg å se sparkene utenpå magen..Dette har blitt mye mere synlig nå. Veldig aktiv denne jenta:) Og morsomt å se magen sprette i tide og utide:)

Skrevet

Jeg lurer også på dette....Noen som har kjent det for første gang senere enn i uke 25?

Skrevet

Du kommer nok til å kjenne det iløpet av svangerskapet :)

Babyen din ligger sikekrt sånn til at du ikke kjenner det enda. Men etterhvert vil du nok tydlig kjenne utvendig spark også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...