Gå til innhold

Trenger tips til gode jeans, hvor kjøper du buksene dine og ca pris.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater bukser som mister fasongen etter å ha brukt de i to timer og siden jeg skal ut å shoppe etterpå håper jeg dere har noen råd til meg hva jeg kan prøve.

Takker masse for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler bukser på Bik Bok eller Vero Moda/only som regel.. de 2 siste fra Bik bok..

Hvsi du skal ha en som ikke mister formen anbefaler jeg deg og kjøpe en som er en anelse for trang hvis det er typen som vider seg ut etterhvert..

Skrevet

Jeg har i det siste, med håp om å klare å gå ned de siste fem kiloene, handlet billige bukser på Vero Moda, BikBok og Share. MØKKABUKSER!

Så nå har jeg bestemt meg for å gå på Carlings å kjøpe bukser istedet.. Jeg har alltid vært fornøyd med Diesel og Acne sine jeans. Og de koster mellom ett og to tusen kroner. Men så slipper du å kjøpe to i halvåret. Tror den eldste Dieselbuksen min er fem år.

Skrevet

Jeg kjøper buksene mine på vero moda og bik bok. Det lønner seg å ikke kjøpe de buksene som koster 2 - 300kr, de mister fort fasongen har jeg erfart iallefall. De sitter perfekt i butikken og npr du kommer hjem og har vaska de og brukt de noen timer så er de for store i rumpe og lår. Grusomt irriterende ja. Pleier å kjøpe i 500 - 600kr prisklassen, de sitter perfekt etter mange gangs bruk :)

Skrevet

miss sixty, diesel, fornarina - dyrt men bra. den siste jeg kjøpte var en skinnyjeans fra H&M faktisk, til 400,- kjempefornøyd!!

Skrevet

Jeg kjøper bukser på vero moda..syns only buksene er helt grei til den prisklassen de ligger i..

Når vi er inne på bukser,så er jeg ute etter en Only jeans som heter New naglene i str 34/32....

Har DU en sånn bukse liggende som du kunne tenkt deg å selge til meg?? :)

Pm meg.....

Skrevet

Bruker stortsett Vila her. Synes de sitter veldig fint her i gården:) Koster stortsett 500,-

Skrevet

Dieselbukser holder formen lenge hvertfall. Mine eldste er 8 år... de er litt løse nå, men å holde seg i 7-8 år er jo bra. Et annet par er bare 6 år og holder stort sett formen de også:)

Skrevet

Enig med wirre... Legger man i noen ekstra hundrelapper kan man få jeans man kan ha lenge. Jeg har prøvd de fleste merkene, men sverger til Nudie og Diesel. Jeg har ett par Dieselbukser jeg kjøpte for 4 år siden og de er fortsatt min favoritt. Bukser fra Vero Moda, Only, Vila, H&M og sånne billige butikker er riktignok mye billigere, men jeg har erfaring med at de ikke blir brukt så lenge før de er utvaska eller slamsete i fasongen. Da er det bedre å gange prisen med 3 for å kjøpe en bukse man kan ha 3 ganger så lenge da.

Tror prisene på både Diesel og Nudie ligger fra 1200,- og oppover...

Skrevet

Jeg har kjøpt bukser på LeneV i det siste. De koster rundt 500,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...