vi3blir4 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 slå ut tidligere på graviditet enn graviditetstester??? er fire dager over ikm nå, og har slått ut sterkt positiv på eggløsningstester siden to dager etter ikm, men får negativer graviditetstester...??
perle* Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 jeg fikk positive el tester, jeg testet med strips. kunne følge med på at de ble sterkere for hver dag. tok en grav test etter at jeg begynte å få svake positive el tester, den ble negativ. grav testene slo ikke ut før el testen var helt positiv.
vi3blir4 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 takk for svar! hvor mange dager testet du positivt med el tester før grav testen ble positiv? var dette lenge etter ikm?
perle* Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 den første svake positive kom litt før ikm og ble sterkere for hver dag i litt over en uke. da kom symptomene og jeg testet med grav test og fikk .
vi3blir4 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 tusen takk for svar! jeg testet svakt positivt på ikm dagen (den 24.) og dagen etter, men ble sterkere de to dagene etter der igjen (altså i går og i dag).. men får fortsatt negative grav.tester.. så lever i håpet her! hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå