SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Eller kan man oenske svar paa tlf/email? Er det litt kjipt kanskje? Jeg vet virkelig ikke... men har ikke lyst til aa ha det saa veldig formelt...
pandabjørn Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 jeg skal sende ut innbydelser i morra og vi har bare skrevet mob nr til meg og min samboer så jeg regner med at de ringer eller sender sms de som kommer
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Godt aa hoere! Jeg synes det hoeres litt unoedvendig ut med svarkort i vaare dager, men det er jo en smaksak saa klart. Da blir det nok svar paa mail/tlf hos oss ogsaa :-)
Vannmann35 Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Vi henviste til nettsiden vår :-) Aldri opplevd å få svarkort...
kokelimonke Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Vi sendte med svarkort, har fått det selv før en gang og synes det var så praktisk. -både for oss og gjestene. Da er det bare å krysse av og sende tilbake for dem og vi får alt samlet i stedet for en tlf der og en mail her. I tillegg skal vi ha transport for gjestene så laget en egen boks de kunne krysse av om de ønsket det. Så, praktisk, men ikke nødvendig
lutefisk Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Jeg droppet svarkort. Oppga tlf.nr og mail. Men så klarte vi kunststykket å si opp tlf.abonnementet til fasttelefonen - samme nummer vi har oppgitt i invitasjonen! :0D Ha ha ha. Har heldigvis ikke sendt ut invitasjonene ennå, så vi får legge ved en lapp med mobilnr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå