Gå til innhold

Er det noen som har vært på Glittreklinikken her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal dit snart, og lurer på noen småting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det var der svigerfar var. Han har kols. Kan det stemme?

Han stortrivdes iallefall. God mat og hyggelige ansatte, pluss at han fikk skikkelig oppfølging av hele ham. Diabetesen og benskjørheten ble også tatt hensyn til selvom det var pga kolsen han var der.

Skrevet

Ja, det er et lungesykehus, så det kan nok stemme.

Vet du hvordan rommene var?

Er det noe å finne på der oppe på kveldstid?

Og er det kiosk (er litt avhengig av aviser)?

Skrevet

Tror både rommene og sengene var bra.

Men svigerfar reiste hjem noen kvelder, fordi mange av de som var der snakket mye om sykdom, og det gjør bare ikke han (gudskjelov). Men jeg tror det var litt sånn aktivitetsopplegg fra se ansatte der. Tror nok jeg hadde tatt med meg noe å holde på med om kveldene.

Svigerfar er avhengig av VG om morningen, så jeg vil tro han hadde det der også. Hvis ikke han kjørte til en bensinstasjon eller noe. Det skal jeg ikke si for sikkert.

Også må jeg bare si: svigerfar har 30% lungekapasitet og har ikke oksygentank på ryggen, så det å gå i trapper har vært ett mareritt for ham. Pustng og pesing når han nådde toppen. Men NÅ! Han har lært pusteteknikker og ting går så mye lettere for ham. Dessuten gikk han ned i vekt, uten å være sulten en eneste gang. Masse god mat!

Husk badedrakt!

Skrevet

Takk for svar! Jeg både gleder og gruer meg til å dra dit, men det hjelper å få noen detaljer på plass. Synes liksom ikke jeg kan ringe til Glittre og spørre om sånne småting :-)

Skrevet

Noen andre som vet?

Skrevet

Har du sett litt på:

www.glittreklinikken.no?

Kanskje det er litt info du søker der?

Skrevet

Har du vært inne på glittreklinikkens hjemmesider?

Skrevet

Jada,jeg har endevendt hjemmesidene, men det jeg lurer på står det ikke noe om der.

Skrevet

Bestefar er hjerteoperert der, han var veldig fornøyd med behandlingen, men han var jo redusert en stund etter operasjonen. Men kjenner du folk som bor i nærheten er det jo bare og stikke dit på besøk, eller ta en telefon og høre om de har fritidstilbud der på ettermiddagene.

Skrevet

Unnskyld, dette ble litt feil, han er hjerteopperert på feiring, men jeg trodde først det het Glitreklinikken!!

Skrevet

Ja, hvis jeg ikke finner ut noe så ringer jeg vel tilslutt og spør. Men jeg har allerede ringt to ganger og lurt på ting, og har ikke lyst til å virke som den masekråka heller :-) Litt ille om de er lei av meg flere uker før jeg skal dit...

Skrevet

mamma bruker å være der en mnd i året. det er enerom der,men enkelte deler bad (på gamlefløyen) , rommene har ei seng og et nattbord.. en god stol. noen rom har skrivebord. Ikke tv på rom, men er vel 2 tv stuer på hver fløy, men kan ta med tv hjemmefra så du kan ha på rommet.

tirs var det bingo og tors underholdning ellers skjedde det bare ting på dagtid når hun var der. mamma hadde med seg håndarbeid som hun fordrev tiden med på kveldene. en bitteliten kiosk, som solgte avis, blader og sjokolade

Skrevet

mamma bruker å være der en mnd i året. det er enerom der,men enkelte deler bad (på gamlefløyen) , rommene har ei seng og et nattbord.. en god stol. noen rom har skrivebord. Ikke tv på rom, men er vel 2 tv stuer på hver fløy, men kan ta med tv hjemmefra så du kan ha på rommet.

tirs var det bingo og tors underholdning ellers skjedde det bare ting på dagtid når hun var der. mamma hadde med seg håndarbeid som hun fordrev tiden med på kveldene. en bitteliten kiosk, som solgte avis, blader og sjokolade

maisel

Skrevet

Supert! Takk skal du ha maisel!

Høres ut som jeg bør investere i en bærbar dvd eller no'.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...