Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av oss som har fått mens og noen på overtid! Jeg er en av dem men venter over helgen for legebesøk.

Noen av dere er vel kanskje ferdig med mens alt,el rundt hjørnet?Håper vi kan holde sammen.synes vi var en mkoslig gjeng vi uke 7 jentene og er spent på å høre åssen det er med dere!! Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som skrevet i eget innlegg ingen mens her, og negative tester:( skjønner ikke mye, håper jo, men de testsvarene.....

Kan det hjelpe med en digital?

Hvor mange er vi som er på overtid her nå?

Skrevet

Digital har jeg mistet litt troen på siden jeg har vært negative når jeg har fått posetive med clearblue med fargeindikator tilligere(forrige svangerskap)

Det er deg og meg 1 som fikk gravid i dag og ca 4 andre jeg ikke vet åssen det gikk med! Hvor er dere jenter??

Håper du får en posetiv test snart.på tide :) klem

Skrevet

Hei jenter!

Titter innom her jeg. Hold motet oppe (selv om det ikke er lett)- jeg mistet mitt i går 11 dager over IKM- også i dag 12 dager over kom krysset. Det er fortsatt håp der det ikke er TR. Krysser alt jeg har for dere- og forstår frustrasjonen deres så veldig.

Stor klem fra meg :)

Skrevet

No nytt i dag jenter? :) snart helg nå! blir godt :)

Skrevet

Hei hei:-) Jeg hadde ikm uke 7, men er en av dem som fikk tr for tidlig. Nå ser det ut som jeg får el i dag, så krysser alt jeg kan for denne pp:-)

Til dere som ikke har fått tr enda, men som heller ikke har testet positivt: LYKKE TIL og måtte det klore deg fast en spire!!!!!!!!

Til dere gravide: GRATULERER:-) og kos dere masse med voksende mage!!!!

Skrevet

Så koselig med uke 7-tråd! Savnet gjengen, jeg :-)

Jeg fikk da altså tr en dag over tiden, og jeg var nesten 98% sikker på at jeg var gravid. Hadde tusenvis av symptomer og proklamerte høyt og tydelig at dersom jeg ikke var gravid, nei, da var ingen gravide. Ja, og så nevnte jeg at jeg skulle grave meg et diiiigert hull dersom de 2% slo inn *hihi* Vel, jeg var altså ikke gravid. TR kom i alle fall, så jeg velger selvfølgelig å tro at vi traff, men at det ikke ble noe av.

Av ymse omstendigheter så skal vi nå vente et par pp'er før vi prøver igjen. Det betyr altså at det ikke blir noen 08-baby på meg, men det er helt i orden.

Jeg var jo så gal at jeg kjøpte denne fertilitetsmonitoren også. Jeg er nå på dag 12 i syklusen, og fortsatt er jeg på "lav fertilitet". Synes det selvfølgelig er bekymringsfullt. Bør jo få el om to-tre dager, og da bør jo hormonene mine begynne å gå i taket snart? Den skal altså opp to nivåer (høy og maksimal fertilitet) før jeg har el.

Jeg har utflod, så det tyder vel på at det er noe østrogen i sving. Vanndig i går, og mer melkeaktig i dag. Hm... Inn en tur på pernille.info...

Skrevet

Jeg VAR i "uke7 gjengen"...Men så fikk jeg besøk...

Kei27, Har du ikke funnet ut noe enda heller?! Hadde blitt sprø om jeg hadde vært i din situasjon...hihi...

Jeg har ny el i helga...blir vell ikm uke 11 da tenker jeg...føler at jeg har el nå jeg?! å det er sååååå typisk! for nå er sambo bortreist og kommer ikke tilbake før i morgen kveld!

Får håpe "valsen" i går jorde susen...selv om jeg ikke har noe tro på akkurat den "tangoen"...jeg har bestemt meg for at jeg skal ihvertfall ikke bli sprø av denne ekkle tanken "kan jeg være gravid-å tisser i stykker masssssse tester, pga nysjerrighet!-tanker".....

Yeah..ellers? noe nytt?

Skrevet

Hei! Jeg er nå på dag 55 i syklusen, og venter og venter på mensen... tok sist test på lørdag som var negativ. var hos legen i går, men ble ikke så veldig mye klokere. har tok en gynokologisk undersøkelse, hvor han tok en klamydiatest (noe jeg vet jeg ikke har, for typen hadde litt problemer der nede for en stund siden og da testet de han bla for det) og ellers sa han at alt såg bra ut. tok stoffskifteprøve, og er henvist videre for utredning. det er ca to mndrs ventetid, og da har vi prøvd i ett år.... det jeg ble skuffet over var at han ikke tok en hcg prøve, var så nervøs da jeg var der at jeg ikke kom på å dpørre om det... kom på det etter at jeg kom hjem og snakket med typen. men men... jeg får bare fortsette med å smøre meg med tolmodighet. jeg tok heller ingen grav test hos legen...

Skrevet

Dag 55!!!!! Mi gudness! Må være utrolig frustrerende da å få bare negative tester. kei27 begynner vel å nærme seg tilsvarende tall hun også. Jeg synes bare det er utrolig merkelige greier altså. Blir nesten fasinert av alt disse kroppene våre finner på i forbindelse med babymaking! Er liksom ikke bare å pule å VIPS, så blir det bebis!

Hyggelig å høre fra dere alle sammen alikev, synes jeg. Likte meg i prøvegjengen fra uke 7, og "håper" noen av dere er her fortsatt når jeg er i gang igjen om et par måneder. Utrolig stygt sagt, men ment på aller beste måte!

Skrevet

jaja jenter :) dere med mens,uten kommende!enig med underveis dk vi var en fin gjeng!Håper vi kan holde litt sammen!Ingenting hadde vært bedre enn å kunne gå videre til 1 trim når tiden er inne for det :)

Håper dere har en fin helg!

Gi lyd fra dere!

Skrevet

Og for de som lurer!! ikke noe mens og negative tester her."morgenkvalmen" er her men det er det eneste som kan bekrerftes hihi!

Skrevet

Da våknet jeg uten kvalmen og med mens! Er nesten litt letta..iogmed at jeg ikke har følt meg gravid! Ha en fin dag jenter :)

Skrevet

Det var dumt Kei27, men skjønner du er lettet også!

Jeg sitter fortsatt her uten mens! Har ikke testet noe mer heller, men ser ikke helt hensiken heller. Testet negativt 10 dager over ikm liksom...

Frustrerende dette! Har aldri hatt uregelmessige sykluser heller.

Og da er jeg vel "alene" igjen! *sukk*

Lykke til neste mnd hverfall - alle sammen! :)

Skrevet

Alene? Hørt slikt tøys ;-) Vi er her vi, serru, og krysser alt vi har for at den siste av oss faktisk er gravid, selv om det kanskje ikke ser så lovende ut.

Som den egoisten jeg er, så synes jeg det er koselig å få følge med dere videre. Nå skal jeg jo i tillegg hoppe over et par pp'er før vi er i gang igjen, så det blir nok sikkert jeg som faktisk sitter igjen her til slutt av den opprinnelige uke7-gjengen ;-)

7 er forøvrig mitt favorittall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...