apea28 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Fikk en hard begynnelse min nå 3 uker gamle datter, ble lagt direkte på intensiven med fryktelig vondt hode og nakke. Fikk ikke holde henne før etter 5 dager. Dette har res, i at jeg ikke produserer nok melk enda. Måtte på legevakten sent i går da hun bare gråt og gråt og all mat kom i retur og blod i bleia. Lillemor reagerer tydeligvis svært dårlig på morsmelk erstatn og legene (ble sendt tilbake til ullevål sykehus da jeg var på legevakt) vil jeg skal prøve få opp prod. i puppa og kutte ut erstatn. Helt greit for meg, men i all heten så glemte jeg spørre hvillken pumpe de ville anbefale meg. De ønsket nemlig jeg skulle pumpe når hun ferdig drikke og ellers hvis hun ikke intr i mat på natta f.eks og oppbevare min egen melk. Er veldig klar for å full amme selv, men som sangt, hvilken pumpe?? Har ikke barn fra før og null erfaring med disse pumpene. Hånd eller elektrisk?? Fant AVENT sine på nett er disse greie?? Håper på tips som gir meg den riktige pumpa :-) "Lillejenta fikk en tøff start på livet"
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har Medela Swing-pumpe(elektrisk) og den er kjempefin:o). Kjøp den du. Koster rundt 1000,- og det er det vel verdt:o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Ikke peiling enkli, men nett kjøpt Avent Phillips sin elektriske pumpe til 1225,- på Barnas Hus. Der er alt du trenger, i en liten koffert som du kan frakte med. Den kan tom. gå på batterier- og kan brukes som manuell pumpe og. Er med to flasker, en liten og en stor- samt tuter med 1 hull til nyfødte. Sliter også litt med amming i starten- fødte for 10 dager siden, og synes denne pumpen var veldig grei og enkel. Kjøpte også med en sterilisator til 299,- for ble veldig stress å koke flaskene i en gryte etter bruk.
apea28 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Så bra, men hvor får jeg kjøpt denne??, fikk bare en engelsk nettside, må den bestilles på nett? Tusen takk for hjelpen uansett :-)
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Sjekk om det finnes noen sykepleierservice-butikker der du bor. Var der jeg kjøpte min. Eller så kan du høre om de har den på et apotek der du bor.
3 skatter ute:) Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 medela swing har de på alliance apotek- både nettbutikk og i apotekene. har prøvd mange ulike pumper og syns den er suveren. kan hende de har den på vitus apotek også, hadde den der før hvertfall.
kariuss Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 jeg har også den medela swing elektriske. super fornøyd..
Piipii Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Vet man får kjøpt den medela pumpen på ammehjelpen.no også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå