Gå til innhold

Noen som er våken nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her litt småfortvilt og kjeder meg...

Var hos jordmor i går (tirsdag) og fikk akupunktur. Hun satte nåler mot ødem, søvn, vondt i ryggen og sirkulasjon. Har vært veldig plaget med å få sove skikkelig grunnet mye vann i kroppen. Gledet meg masse til det ble så sent at jeg kunne legge meg. Har vært veldig trøtt hele kvelden, men ville ikke legge meg kl 20.00 heller for da hadde jeg garantert våknet midt i natta, men hadde jeg visst det jeg vet nå hadde leg lagt meg da og fått litt søvn i alle fall...

sovnet vel i 23/24 tiden. Våknet 01.45 med kjempe vondt i magen. Kjente med en gang at dette var luft. Nyttet ikke å gå på do. Var bare veldig vondt og ubehagelig. Etter ca en time løsnet det og lufta kom ut, me fikke jeg sove da... neida. Da var jeg kjempe sulten og junior i magen hadde vånket for fullt!!! S nå sitter jeg her etter og kjenner ntydninger til at luften begynner å bygge seg opp igjen mens junior sparker vilt.

16 dager igjen til terminen.... Håper det blir før!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er våken!! Jeg skal ikke klage jeg asså, har fått sove i 4 timer.. Men nå var ryggen for vond til at jeg klarte å ligge lenger.. Og jeg har nesten 3 mnd igjen til termin.. *klage*

Skrevet

Du har lov å klage litt da;) Alt blir liksom så mye tyngre og værre når man ikke får den søvnen man så sårt trenger!!!

Ja ja trøster meg med at jeg er gått ut i permisjon nå så jeg har ingen ting jeg skal gjøre i dag. Regner med jeg går å legger meg når mannen min er dratt på jobb. Har holdt han nok våken i natt stakkar. Han kan ikke bare legge seg å sove midt på dagen, så han fortjener en time til med søvn:)

Skrevet

Jeg har ferie denna uka her, så er ikke noe stress med denna søvnen egentlig..

Mannen min har allerede dratt på jobb han da, så jeg har egentlig hele senga for meg sjøl, men det hjelper ingenting, er jo bare vondt å ligge uansett..

Får ta meg selv et tak i nakken og gå en tur etterpå, for da vet jeg ryggen blir bedre.. Får strekt litt på den =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...