Shabby Cheap Chic Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg aner ikke hva som gjør meg flau, har aldri vært flau tror jeg.. Hehe
*ale* Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 At andre driter seg ut funker på meg... hehehe...
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg blir veldig sjelden flau. Hadde kanskje tjent med å ha litt lavere terskel på det området. Men det må vel være tanken på hva jeg kan finne på å ha ut av munnen min en fuktig kveld, som kommer høyest på lista.
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Hmm, veit ikke helt om jeg skjønte den riktig 1,6179775...
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Hehe, det var kanskje ikke så rart. Altså tanken på ting jeg kan finne på og si i fylla (les: tanken på ting jeg har sagt i fylla) er det som gjør meg mest flau:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 Aaah, skjønner.. begynte å tenke litt i en annen retning her.. Uff, begynner å bli litt seint.. HAHA
*ale* Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Hehehehehe... Misforsto den litt jeg også... Ha ut av munnen lissom...
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Ja, nei slike uvaner har jeg heldigvist lagt av meg:p
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Jeg blir flau for det meste jeg. Er en ordentlig flauing
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2008 Syns jeg ser 1,6..... fly på fylla meg ting hengende ut av munnen, hadde vært ett morsomt syn.
(0_o) Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 jeg blir mest flau på andres vegne, hvis jeg gjør noe skikkelig dumt ser jeg bare det komiske i det og knekker sammen i latter. En gang så jeg ei dame som hadde mensen, det syntes godt på trusa hennes (hun hadde stappa skjørtet oppi den gjennomsiktige strømpebuksa bak etter et toalettbesøk) og da holdt jeg på å dø...
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Ja, har sett noe i samme duren jeg også, men hun hadde bunaden stappa i trusa/strømpebuksa- ille syn HVORDAN I H GREIER MAN Å STAPPE EN HEL BUNADSSTAKK MED FORKLE OG DET HELE NED I UNDERBUKSA UTEN Å MERKE DET??
(0_o) Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 Kanskje hun hadde ulltruse fra før av, og dermed ikke merka forskjell på stikkinga? ^^
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. februar 2008 #15 Skrevet 27. februar 2008 Sist gang jeg blei ekstremt flau var da jeg så Idol-Linnea synge og danse til Murder on the Dancefloor!
Slalotte Skrevet 27. februar 2008 #16 Skrevet 27. februar 2008 Blir veldig fort flau.. Men har en veldig sarkastisk humor så ler av ALLE andre som har gjort noe flaut.. Husker jeg satt i bilen uten for kiwi, og så ei dame på ca 50-60 år tryne så bananer og brød føyk oppi lufta å havna på henne.. kunne virkelig ikke slutte å le da... (var vinter og veldig glatt bakke akkurat ut inngangen til kiwi).. Sikkert slemt men bare sånn jeg er..
Slalotte Skrevet 27. februar 2008 #17 Skrevet 27. februar 2008 Blir flau da jeg driter meg ut.. Hvis andre ler av det..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 27. februar 2008 #18 Skrevet 27. februar 2008 Jeg blir flau ganske ofte tror jeg.. hehe.. Jeg fremstår som langt ifra sjenert har jeg hørt.., og de jeg jobber med og har rundt meg behandler meg jo deretter,., F.eks ute på byen for en liten stund siden... Står i baren og skal bestille meg noe og drikke.. Ser at jeg står ved siden av en kjent person som er lesbisk.. Hun er kjent i hele Norge så er jo ikke akkurat noe hemlighet med det.., men så kommer det kjapt fra en kollega når han går forbi.. Prøver og sjekke opp.... nå eller?!?! Han sa det sånn halvhøyt .., akkurat nok til at hun snudde seg og smilte til meg.. Da hadde jeg lyst til og synke i bakken.. Har også en annen kollega som vet at jeg er sjenert.., han er av den "kjekke" typen".. hehe.. Og det er jo sef så moro og lage mye ut av dette.. jaja.. Ser ofte ut som jeg er solbrent til tider.. Men men.. ;o
Pixie Power Skrevet 27. februar 2008 #19 Skrevet 27. februar 2008 Blir småflau av å se andre drite seg ut. Og folk på tv som synger helt j*****g, eller tror de er morsomme - og ingen ler, he he *uff uff* Synes også det er småflaut å se mer av folk enn jeg burde *kremt* Og selvfølgelig når svigers snakker om sexlivet sitt, ha ha Skjønner ikke hvorfor JEG blir flau, når det ikke er jeg som driter meg ut, men... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå