Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått en påminnelse om hvor moden jeg egentlig er. Har fått "innkalling" til Russ88-feiring!

I brevet stod det ubønnhørlig at det var 20 år siden vi var russ... Føler meg plutselig overmoden:-(

Og når jeg da begynner å tenke etter, så var det jo samme året som jeg og "high-school sweathearten" forlovet oss!!! 20 års forlovelsesdag er vel ikke akkurat til å kimse av i disse dager.

Var jo så forelsket på den tiden at det gikk hardt utover russefeiringen, så kanskje jeg kan ta det igjen i år? Oldis-russefeiring! Synes jeg ser meg. Og bo hjemme hos mamma og pappa og komme altfor sent hjem:-) Skumle greier.

Hm...

Eller kanskje jeg rett og slett skal holde meg hjemme og tygge kamferdrops og hekle grytekluter. Høres mye tryggere ut, altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, hehe. Føler med deg.

Det er mosomt å rart å komme på sånne gjenforeningsfester.

Alle de andre har jo blitt sååå gamle hahaha

Jeg måtte sannelig tenke litt på når jeg var russ... Tror det var i 89

Gulp, da er det jo min tur neste år da..... skrekk og gru hihi

Er jo et godt alternativ å sitte under pledd i gyngestolen med kamferdropsene lett tilgjengelig mens du finspikker på grytekluten.

Men dægger'n for en god anledning til å få rista på rockefoten!

SPLITTE PIIIIIIIIIIIIIIIIIINEEEEEEE

SPLITTE PINE :D

Skrevet

Så så småjenter, ro dere ned:-)

Dere er så unge så!

Jeg var nemlig russ i -86;-))

Skrevet

Hi hi hi hi ha ha ha...

Kamferdrops og grytekluter.... :o)))

Nei, i går var det igjen en diskusjon på skravle ang. hvilken alder man skal få barn i.

Og da hørtes det vel ut som om vi som nærmer oss 40 og 40+ i grunn bare kunne ringe begravelsebyrået. For vi hadde nok ikke lenge igjen :o))

Nei gå på fest du, slå ut håret og dans på bordet.....

Gammel er du ikke...

Skrevet

He he, bra tiltak - kamferdrops og grytekluter. Du hører vel på Odd Grythe i reprise på radioen da....?

Du har ingenting å være redd for, det er kjempemoro med reunion!! Og husk at du er bare ungsnuppa, jeg var russ i 1984. Hørte du...? 1984!!

Karopappa skal på 30 års fra ungdomsskolen, han. Da snakker vi GAMMAL KÆILL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...