Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Sendt inn flyttemelding, kun adresse endring.... Kan jeg miste stønadene mine siden han ikke har gjordt det? Fant det ut, når jeg skulle endre skattekortet mitt til skatteklasse 1, noe jeg ikke får før han har meldt flytting.... Får jeg det eventuelt tilbake på neste års oppgjør, hvis han finner ut at han gidder å melde flytting?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 send inn det du har til folkeregisteret ( nå skatt øst, vest etc avh av hvor i landet du bor) om hvor han bor etc. De vil da ta kontakt og purre ham for flyttemelding. Alle er pliktige å sende inn dette innen 8 dager etter flytting.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Takk for svar. Skal gjøre det med en gang jeg.... Vet du om jeg eventuelt får betalt tilbake det jeg har betalt for mye, på neste års oppgjør?
nickoline og supermann Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg synes de er vanskelige.... jeg får ikke leiligheten min før 1. mai. Pga dette har jeg ikke noe fast bopel akkurat nå. Derfor har jeg ikke fått endret noe som helst. Ergo tar det langt tid før jeg får pengene jeg egentlig vil trenge i begynnelsen. Har vært sykemeldt, og har ikke fått jobbet noe ekstra. Pleier å jobbe 3-4 vakter. Da har jeg det romslig. Irritert over at vi også MÅ på meklingskontorert, siden vi ordner opp selv i førstee omgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå