Gå til innhold

Dr.ittsekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg er større fan av ypperten enn jeg er av deg. Bare gulp som kommer ut av de feite fingrene du legger på tastaturet ditt. Bare ute etter skrivefeil virker det som. Næh. Holder meg til Dr.yppert sine meget underholdene innlegg.

Ha en fin dritt kveld videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha *en ting jeg lurer på her inne,...............?* du har da faen meg vært her siden 4 sept 2006, mulig mest på skravle siden hevnen din er yppert............for skravlere er ofte anonyme på krangle...............tenker dere er en gjeng jeg av frustrerte fruer på jakt jeg.............

Skrevet

DU er definitivt kjerring!! Denne setningen røper deg: "Om jeg er feit, og har feite fingre...hva betyr det for deg. Tenk om jeg hadde vært en hysterisk person med anorexia, hvordan tror du da jeg hadde tatt den meldingen fra deg?? "

Bare en kjerring kan klare å få noe sånt ut av hi sitt innlegg...

Skrevet

så det var du som skrev om cipralex i går Dr.ittsekken min:-) mulig du er feilmedisinert hvis jeg skal få si min mening da:-)

Skrevet

Akkurat det jeg hadde tenkt å skrive anonym:)

Den setningen var veldig avslørende.

Skrevet

Det er da ikke så veldig hemmelig at vi har litt mannlige damer på skravle.....................er det?

Skrevet

Ha ha, har ikke forstått det du........Lengden *hover* man med,,,,,,,,,,virkeligheten er det hvordan man bruker den.........men klart jo mindre,..tjaaaa vanskeligere å svingen=)

Skrevet

Bruker man ordet *stor og tilfredstille* i samme setning så jo..........da hoverer man

Skrevet

Du sier*stor nok til å tilfredsstille deg.....*

Jeg sier, bruker man *stor og tilfredstille* i en og samme setning så hoverer man..............nemlig trangen til å ha ordet *stor* i sammenheng med noe som har med sex å gjøre.............ahhhhhhh

Å fyrstikk..........det er barnerov og det holder jeg meg laaaaaaaaaaangt unna=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...