babysjuk82 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Halsbetenelse, og tannkjøttbetenelse,tannpine, samtidi! Vanskeli og spis og prat.føle meg opphovna! Noe som hjelp mot halsbet? Utenom medisin?
Andrebolleiovnen Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 *Legg deg under dyna. * Drikk varm melk med honning. * Ta en lang og god dusj. GOD BEDRING IHVERTFALL!!
Trulte76 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 jeg bruker å få skikkelig halsbetennelse..men det er virus, så jeg må bli frisk uten antibiotika.. Men ta en paracet så lindrer du iallefall smertene Det kan du ta når du er gravid.
lana<3 Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 -Varm honning melk roer og dreper rusk og rask -knust paracet rett på det vonde tann/tannkjøttområdet er mye brukt når man er gravid -Bytt tannkrem til Zendium den er snillere mot det gravide tannkjøttet -Skyll med Corsodyl munnvann hver dag - Vær forsiktig med ting som kan rispe opp og irritere tannkjøttet til du er bedre, slik som: Epler, frokostblandinger, sure ting...
Mammaen til Turid Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 varm drikk lindrer.. te, varm melk, solbærtoddy.. eller rett og slett frossen frukt..
Tante Gustava Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Ta en spiseskje sitronsaft (sånn liten gul flaske). Det er skikkelig surt, og det liker ikke bakteriene i halsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå