vitrehei Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 hva er det beste merket? for min hud som er kombinert og blir blank iløpet av dagen . er det forskjell på ID mineral eller isadora?
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg bruker id og er strålende fornøyd har kjøpt isadora nå mens jeg venter på id, men jeg har blitt utrolig tørr og fæl i ansiktet av den :-S vil derfor ikke anbefale den noe særlig..
2nj♥ Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg bruker id (nå bruker ikke jeg mye sminke da, men.....) og er veldig fornøyd
Nyseryllikberta Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Ja, jeg er hekta! Har brukt ID i halvnnet år og har vært fornøyd. Dyrt, men syns faktsik det har vært verdt pengene. Har nettopp begynt å bruke Everydayminerals, koster enbrøkdel og virker som det er like bra. Skalvisstnok være en ingrediens i ID som ikke er så bra for huden, den finnes ikke i EM. Gratis prøvesett kan bestilles på Everydayminerals.com. Koster bare porto, ca 30 kr:)
*Rutletutt* Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Jeg bruker den fra Loreal - den syns jeg er super! Dekker akkurat nok og huden min blir matt og fin:o)
Tally Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har prøvd ID og et par andre. ID er greit nok og det samme er produkter fra denne selgeren på eBay: http://stores.ebay.co.uk/mineralfoundationplace Hvis du skal bestille noe derfra, så kjøp et "testsett" først. Mot hud som blir blank har hun et helt fantastisk produkt, nemlig Perfection powder. Det holder hele dagen! Og tørker ikke ut huden http://cgi.ebay.co.uk/MINERAL-FOUNDATION-PERFECTION-POWDER-X-LARGE_W0QQitemZ280187987861QQihZ018QQcategoryZ21021QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Synes også at ID har en tendens til å tørke ut huden.
selfangerkjerringa Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 teller havsalt? får en dæsj i fjeset hver dag jeg drar til jobb, siden stormkastene vanligvis har med seg en dose sjøvann.
Nyseryllikberta Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 jessjess....................................... Mineraler er også Guds skaperverk;)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Jeg vil på det sterkeste anbefale Glominerals! Mye bedre enn i.d.!!! Glo har lyktes å presse pudderet så det blir ikke så mye søl feks. Dyrt, men absolutt verdt det, føler deg fresh hele dagen og blir ikke som en maske. Men alle burde kanskje få hjelp til å finne riktig fargenyanse ellers kan det bli veldig feil uansett pudder liksom..
*Rutletutt* Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Hi, hi - da har jeg bestilt meg et sånt prøvesett - spennende å se om fargene stemmer nå da;o)
*Rutletutt* Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Hmmm...kom opp at den var fjernet:o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå