*ale* Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hva blir in til våren?? Sånn som man ikke trenger å være 18 for å gå i altså.... Tunikaer? Farger? Hvilke bukser? Kan jeg bruke damepilotsunnisene mine som jeg eeeelsker i år også?
cherry coke Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Pilotbriller er alltid hot=) Buksene blir videre, med litt sleng. Synes det er supert,for er begynt å bli passelig lei de smale jeansene!
cherry coke Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Ellers vet ikke jeg, men håper at tunika og tights ikke blir å oppdrive i butikkene. *grøss*
*ale* Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Hmm.. Ikke lei av de ennå jeg da.. Smale bukser altså.. Fett til fine sko:) Og kjekt for meg som ikke er så lang av meg...
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Bukser med høyt liv og vide ben, vide bluser/tunikaer/skjorter, lyse kaki-farger, dus rosa, hvitt, shorts, stramme skjørt osv. hvertfall som jeg har observert i butikkene sikkert mye mer også, men jeg har kun lagt merke til ting jeg kunne tenkt meg å kjøpe da hehe..
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Er heller ikke lei skinny jeans kjempe fint med converse og en enkel singlet til, og også til en fancy topp og høye heler.. Åååå som jeg gleder meg til sommervær og lette klær
Pixie Power Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Friske farger Etnisk/indianerinspirert Rysjer Blomstermønster (og annet mønster generelt) Feminine kjoler, både søte mini og lekre "gudinne"kjoler Vide bukser, (men smale er fortsatt hot) Chinos (altså vide, løse bukser som brettes opp) Løse, ledige volumiøse topper/bluser 70-tallet Og ja, piltotbriller er hot i år :-)
Prinsemammaen Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Smale belter. Det har vært veldig in med brede "nyrebelter", men mot våren er det altså smale belter som gjelder...
Pixie Power Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Er ikke bare tjohei hippie og indianer i knallfarger, da. Enkelt og "rent", svart, hvitt og grått skal det også være mye av i butikkene fremover. Uansett deilig at det er mye løst og behagelig som gjelder :-) (selv om jeg kler meg i min stil, så er det jo noe med utvalget i butikkene etter hvilke trender som gjelder.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå