Gå til innhold

Da har jeg også født ;o)


camoneiel *har født*

Anbefalte innlegg

Endelig ble det min tur.....

Lørdag den 23.februar kl 02.50 kom lille Conrad Olai til verden, etter en meget intens fødsel. De vitale målene er 3560g, 50cm og 37cm rundt hode.

Fikk første rie kl 00.20, så det tok nøyaktig to og en halv time.

Ble litt tatt på senga, for å si det sånn. Har hatt tre forholdsvis lange fødsler tidligere. Så dette gikk litt vel raskt etter min mening. Men nå er det meste glemt :))

Har lagt inn skrytebilde av gromgutten på profilen min hvis noen har lyst til å se :-)

 

Hilsen en glad jentemamma, som nå endelig også er blitt guttemamma :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye. Hva tenker du på når du sier at det gikk litt vel raskt? Er det smerteintensiteten, eller revning eller noe annet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:)

 

Gratulerer så masse:) Er det ikke deilig å se tilbake på fødselen å tenke at nå er man ferdig og alt gikk bra?

Jeg vet hva du tenker å når du sier det gikk litt vel fort. Jeg slo deg på tiden;) Jeg brukte 1 time og 20 minutter(Phu) Man henger faktisk ikke med i det hele tatt. Sykt vondt er det også når det åpner deg så fort. Jeg måtte faktisk ikke sy i det hele tatt. Måtte du? De sa på sykehuset at jeg måtte ha veldig tøyelig hud, for min gutt som kom 1 feb( 3 uker før termin) veide 4540g og var 52cm lang.. tenk om jeg skulle gått til termin da.. huff!!

 

Gratulerer igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...