Gå til innhold

Syns disse barseltreffa tar helt av jeg her nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo nesten blitt sånn at det er om og gjøre å være den beste på kjøkkenet greia jo.

Den ene skal jo overgå den andre:(

Gruer meg til turen kommer hjem til meg jeg, må jo nesten leie inn en kokk, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke at dere orker det der.

Jeg takka pent nei med begge mine..

Og spesielt når det blir sånn..

Skrevet

Syns det er koselig med sånne treff, men blir litt mye når det snart er DEN middagen når man skal hjem til noen.

Skrevet

Huffda.. Trodde det bare skulle være litt kake...

Hvor lenge varer disse greierne? Altså hvor gamle er ungene når dere kutter ut?

Skrevet

Sånn var det på den forrige gruppa jeg var med i. Noe helt enkelt bare, men ikke denne gangen. Forrige gang jeg var på treff hadde ikke hun som vi var hos nesten tid til å være på stua engang.

Med førstemann var vi med et år bare, men da flyttet vi.

Har hørt om flere som er med i maaaaaaaange år, så aner ikke jeg.

Skrevet

selv om andre brukker masse tid på og lage i stand betyr det ikke at du trenger og gjøre det. lag noe enkelt som du syns er ok.

de kommer jo ikke for maten. og slenger du deg på konkurangsen så er du jo akkurat den du irriterer deg over

Skrevet

Vi har pleid å ha "spleiselag" vi når vi har kommet.

Vertinnen stiller med brød og basispålegg, vi andre tar med masse forskjellig pålegg og tada, fortreffelig lunsj!

Skrevet

Jaja kommer ikke til å styre så masse jeg, er ikke så flink på kjøkkenet akkurat:)

Så salat får duge her:)

Er ikke sånn jeg mener, syns bare det tar av innemellom. Leser litt her inne også hva folk serverer på forskjellige treff, ofte de middagene.

Skrevet

Vi er enige om at det er opp til hver enkelt hva vi gjør ut av det. Det fungerer l¨\kjempe fint:-) Men vi er og enige om at vi skal servere mat. De fleste går på jobb så da må vi nesten servere mat viss vi skal klare å treffes. Viss alle skulle hentet i barnehagen så reist hjem og lagt og spist middag så er jo dagen over og ikke vits i å møtes for bare 1 time.

Skrevet

Å det var sikkelig lurt da, det skal jeg jammen foreslå neste gang:)

Takk for tipset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...