tvillinger_mars08 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har i 2-3 uker hatt mensenlignende murringer. Men de har liksom bare vært der uten noe system, og vart i lengre tid. Som mensen egentlig. Men nå i kveld har jeg fått en ny type. Nå er de sterkere, bygger seg opp og varer i noen sekunder (20-30?) før de blir borte igjen. Jeg har ikke fulgt med på klokka, men tror det kom 3 sånne på en halvtime. Varierer egentlig, ikke noe regelmessig. Men er det rier? Eller noe annet? Må da bety NOE? Tenkte jeg skulle ringe føden hvis det fortsetter. Venter og ser litt først. Men er det sånn at ved rier så blir magen hard samtidig med smerten? Syns ikke jeg har kjent noe til det. Men jordmora mi har sagt at hvis det blir system på murringene så skulle jeg ringe. Så da venter jeg egentlig bare på et system. Come on! Hva tror dere? Har ikke opplevd dette før.
Sikkertforgammel Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Oiiiii =) Sniker inne her, egentlig på 2.tri jeg da, men er så spennende å se hva som skjer med dere fødeklare Er det vondt, el BARE kynnere, sammentrekninger som ikke er vonde? I beg. kan jo rier kjennes ut som menssmerter, men du vil kanskje merke rimelig fort om det tar seg opp el blir mer smertefullt, hvertfall innen en-to timer, vil jeg tro? Ja, magen blir hard når man har en rie, og man kjenner smerten "bygge seg opp" fra svakt til sterkere og sterkere, så blir den svakere igjen, og rien er over. Sånner bølger der det starter litt svakt for så å bli vondere og vondere for så å gi seg mer og mer. Opp og gå, jente =) Så kanskje det blir fødsel på deg i nærmeste framtid Spennende å følge med deg. Gi et pip dersom det skjer noe da Lykke til!!
babysjuk82 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Når det er rier,har du smertan mens du er oppe og går også. Kynnere går som regel over da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå