*ale* Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Middager, bleier, pålegg , melk, tørrvarer... det vanlige.. Blir jo en full handlevogn av sånt... Sto en eldre dansk mann i kassa bak oss... " Skal dere på hyttetur i en hel måned eller???" sa han høyt.... På dansk;) Ble faktisk litt flau... Følte meg grådig eller noe.. Merkelig.. Handler vi ekstremt mye eller??? Hvordan gjør dere det? Vi prøver å få unna det grøvste en gang i uka for å unngå masse småturer. Billigere og enklere.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Sa han det? Vår familie på 5 har alltid hatt full handlevogn. Nå har vi bare vært 3 her før Isac kom da, men da hadde vi så og si like mye:P Bleier tar jo plass da, og alt annet barnedill!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 noen må kommentere alt. dere må jo handle det dere skal handle. og kjøpe i flere omganger for og late som man ikke handle mye blir litt teit. hun var sikkert bare irriteret fordi hun måtte vente
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Det var vi også, handla for 2000 kroner. >Full vogn der ja. Hadde noen giddet å kommentert det hadde de jammen fått så øra flagra!
snartmammapåny Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Må inrømme at jeg var litt flau selv da jeg sto det å puttet oppi den 10. handleposen den gangen vi prøvde oss på en ukeshandel... Men det er jo mye penger å spare da, så har plan om å ta oppigjen trenden;)
*ale* Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 Gjør dette hver uke, og har fått kommentarer av og til. Det rare er at i mitt hode er dette helt normalt og fornuftig... Også blir jeg ille berørt av kommentarene..... Skikkelig Ola Dunk greie.....
Sololight Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Ingen grunn til å bli flau av at en uvitende gammel gubbe ikke har peiling på hvordan det er å ha en hel familie å fø på! Fortsett og handle en gang i uka, de som står der med en pose kaffe og en pakke fjordland har sikkert ikke annet å gjøre enn å renne på butikken hver dag:-)
AE❤️ Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har ukeshandel hver fredag,blir ofte rundt 1500 kr.. Altså 5-6 poser + stor bleieeske! Jeg reagerer på de i kassa jeg,ser de blir sure når jeg kommer med den fulle kurven! Og det er jo begrenset hvor fort man klarer og pakke, enda jeg pakker så tunga henger og da må nestemann vente litt pga det er fullt.. og da er det oppgitte blikk osv osv... Synes det er litt leit, spes at det er butikkansatte som er verst, hadde ikke jeg/vi handlet hadde ikke de hatt jobb. Det kommer jeg til og si en gang tror jeg..
*ale* Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2008 Har akkurat samme opplevelsen.... Kjempeirriterende..... Kanskje vi skal klage til Rema/ Kiwi.. eller der vi nå handler:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Vi har middags- og handlelister likevell ender ofte "en liten tur på butikken" opp med en god vogn. Så dere handler hvertfall ikke mye Det verste er jo slike ting det lett går mye av. Handlet feks kjøttdeig på tilbud. Følte oss skikkelig ille i butikken. Som om vi var der for å grabbe til oss..... Men så deilig når vi kom hjem. Sparte en del på det.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Vogna blir jo alltid full når man handler en gang i uken vi har hvertfall ALLTID full kurv, noen gange rmed topp på også. HUsker en gang jeg og mamma var i Sverige, da hadde vi 3 kurver med topp på :-S DET var litt pinlig hehe.
Odine! Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Det var jo han som var frekk... Å handle ei gang i uka er lurt: Man sparer penger og man sparer tid.
Har byttet nick ! Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 vi handler en gang i uken vi også, pluss en dag ekstra hvor vi må ha påfyll av ferskt brød og evt andre fersk varer. Kurven er vel ikke akkuratt stappfull, men handler for ca 500-600. Vi er tre. Syns også det er lurt å handle engang i uka !
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 Det at du i det hele tatt skjønte dansken skal du ha kred for!
2nj♥ Skrevet 27. februar 2008 #15 Skrevet 27. februar 2008 Tror ikke dere handler ekstremt mye.... Jeg er igrunn misunnelig på de som klarer å handle en gang i uka. Jeg har flere ganger luftet tanken hjemme, men så har vi ikke greid å gjennomføre det. Så vi ender da opp med småhandling hele uka og en storhandel hver fredag eller lørdag, -og da har vi full vogn! -Og det er bare helgehandelen. Så om vi skulle handlet en gang i uka, så måtte vi vel hatt 2 vogner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå