Gå til innhold

Morgenstund er tull igrunn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykdom og div. over en lengre periode har ført til at denne kvinnen har blitt en tanke utmattet. Det bøtet jeg på i natt ved å sove meeeeget tungt!! Så tungt at det tydligvis gikk utover vettet på morgenkvisten;=)

Vi har nesten alltid dårlig tid.... barn skal vaskes, kles på og fores... Matpakker skal smøres og sekker pakkes. Innimellom dette skal mor og far shines før jobb.... (ihvertfall mor...)

På vei for å kle på Leah kom jeg på at kattepelsen måtte ut av stua og døren lukkes. Hvis dette ikke gjøres så klorer den opp alt som kan klores opp.... Så... jeg holder Leahs jakke under ene armen og heiser katten opp i armkroken. Gående mot gangen tar jeg meg selv i å tenke at katten er j...g vrang og sprellete... Samtidig ser Leah ser noe forundret på meg...

Årsaken er at jeg desperat, mens jeg går, prøver å få på katten jakka til datter... og det er ikke veldig lett nei....

Hva tror dere da damer... at de hadde sagt i barnehagen om jeg hadde avlevert katten ikledd rosa vinterjakke????...;=)

Forøvrig så hadde tutta fått tak i mors mobiltelefon kl 06.09 i dag tidlig... Det så jeg på loggen over sendte MMS.... Diverse av mine kontakter hadde fått oversendt null og nada ved dette ukristelige tidspunktet:=) Deriblant mine ekskjære svigerforeldre ...heheh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo GULL - ikke tull!!!

Herlig med en god latter en sen nattestime:-) Høres ut som noe jeg kunne ha gjort selv, men det er jo ustyrtelig morsomt når andre gjør det.

Katt i rosa vinterjakke skulle jeg gjerne likt å sett, altså!

Skrevet

he-he ser for meg katten, og he-he ser for også for meg alle de som har fått spennende melding ved daggry!

Skrevet

Hahaha.

Morsomt å lese da.

Men tidlig morgen og en hel haug av unger skal gjøres i stand til diverse er ikke bare bare nei.

*sukk*

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.......................tusen takk for en god latter på morgenkvisten:-)

Kanskje til og med jeg hadde syntes katta var kul, med rosa jakke og greier:-)

Og små fingre som taster villig i vei kjenner jeg til....vet ikke hvor mange meldinger som er sendt, bilder som er tatt eller telefoner som har blitt ringt, men det er ikke få!

Det er moro med litt action i hverdagen og gøy i etterkant!!!

Skrevet

HA HA HA!! Den var god, synes jeg ser dere. He he he...

Du skulle bare levert katta i barnehagen, hun hadde nok fått kjørt seg der. En uforglemmelig dag i rosa jakke...

Skrevet

He he, glemte å signere mobilutfordringene deres...

Jeg har lagt inn en kontakt først i telefonboken som heter "AAA Karosnuppa". Det var etter at hun sendte en SMS til brigadesjefen på Oslo Hovedbrannstasjon klokka 17 på julaften....

Skrevet

Og med katta under armen og ungen i bur, drar jeg er avgårde, jeg er ikke sur........

Ha ha ha ha ha ha ha.....Kler katten rosa da???

Det hadde gjort seg og sluppet ut lillesnupp, og levert en katt i bhg........

Men etter alle disse sykdomsrundene deres så forstår jeg at morgenstund ikke har gull i munn :o))

Skrevet

Hahaha..dagens beste!!

Ser det for meg der du febrilsk prøver å stappe katteskinnet inn i jakka :))

Ja hva gjør man ikke for noen minutter ekstra på morgenen...disse små er racere på mobil. Lillegutt har allerede ødelagt en,den er nå uten simkort og overhode ikke interessant lenger...men den nye, oppi senga trykk...trykk...trykk..ringer hver gang til siste oppringte......

Skrevet

Med sin gråe raggepels var katten ganske vakker i klarrosa jakke må vite;=) Temmelig olm i blikket... men ellers ganske snasen!

Skrevet

Mine to foerste kontakter er aaa og aab.

men likevel saa skjer det, isj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...