Ina25♥med gull i magen Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer med spire i magen alle sammen:) Sniker meg inn her for å spørre dere gravide frøkner om en liten ting... Hvordan utflod har dere som er gravide? (regner med dere er det dere som er her inne:) ) Jeg skulle hatt mensen forrige tirsdag, men fortsatt ikke kommet. Og testet negativt senest i dag tidlig. Men, har jo fortsatt et lite håp, da jeg ser det er noen som tester positivt sent. Så, lest at mange får mye utflod når de er gravide. Hvordan er denne? Siste uken har jeg ikke hatt noe nesten, stort sett helt tørt. Men innimellom kanskje annenhver dag kommer det ganske mye. Det er blankt og seigt, nesten som el-slim - men ikke helt likt. Mer flytende på en måte? Sorry detaljer....
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har mye utflod, den er litt klumpete og slimaktig. Litt annerledes lukt også. Håper du har spire
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 jeg har nesten ikke utflod jeg.... så her er ikke d et symptom... tror d er veldig individuelt:) lykke til:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har merket mer utflod, men tror også det er veldig individuelt som alt annet. Min er litt gulaktig faktisk. Men også innimellom blank og tykk. Håper også du har en liten spire i magen. Lykke til:)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Hehe, ja, det er vel individuelt det også Jaja, bare å vente å se. Bestilte legetime i dag, men fikk ikke time før 11.mars. Det er leeenge å vente! Lykke til dere også, kos dere med spirer i magen:)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Hvilken graviditetstest brukte du? Jeg brukte nemlig Quick Response, men den ga ikke utslag selv en uke etter at TR skulle dukket opp. Bestilte CB på billigetester og der fikk jeg et nydelig blått kryss med en gang. Dette var da 3 dager etter siste QR-test... Så jeg har mista trua på de altså! Ang utflod så er det fælt lite av det hos meg. Det lille som kommer er blankt eller hvit/gul-aktig tror jeg.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 Har testet med både CB og CB digital, og de skal jo være ganske sikre. Negative begge. Er så rart, for mensen pleier alltid å gå etter klokka.. Men men. Har hørt om mange som tester positivt sent, så får håpe jeg enten får en positiv test snart eller mensen:) Håper såklart på det første;)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Hmh-så rart... Krysser fingrene for at det sitter en liten spire hos deg
spent86Mod:) Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Prater dere om Utflod under graviditeten Nå???Er det så mange som har det altså???Å jeg som trodde det bare var meg..min er litt bru/rød slim aktig..bklør ikke mye men litt på papiret di to siste dagene til tider...måtte bare spørre!!Dette er min største frykt som dere sikkert har skjønnt alle sammen her inne!!!he he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå