Gå til innhold

Er det MULIG å være så dum???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i et stort eventbyrå, og hadde ansvar for VIPene i et lukket selskap på nyttårsaften. Det var massevis av a- og b-kjendiser der. En av de ALLER største stjernene som var der er kjent som en skikkelig rundbrenner, men jeg var ansatt SPESIELT for å ta vare på ham.

Etter at vi alle var fine i farten (jeg drakk ikke så mye, men tåler lite) begynte han å kysse meg og ta på meg. Først ble jeg helt satt ut, så gjengjeldte jeg kyssene. Jeg var ikke tent på ham, men jeg tror det var en liten konflikt i hodet mitt i forhold til at jeg var ansatt for å "få ham til å ha det gøy".

Heldigvis tok jeg snart til fornuft, og fikk avvist ham vennlig med at jeg synes han er fin, men at jeg er gift og har barn, og at han heller burde finne noen andre.

Men skaden var jo delvis skjedd. For det første var det mange som så det, og nå mobbes jeg konstant av alle de andre i byrået vårt. Det er spesielt de andre damene som gnager. Jeg tror de forsøker å få meg til å fremstå som lett på tråden og ødelegge for meg siden jeg er en av yndlingene til sjefen.

For det andre gnager samvittigheten meg. Jeg skjønner ikke hva som gikk av meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skryter av å ha kysset en kjendis altså? Hmm. Pining å ikke fortelle HVEM! :P

Skrevet

ok....hvorfor skriver du dette egentlig?

Skrevet

som sagt gift og har barn.

Er 30 år gammel og han kjendisen er noen år yngre

Skrevet

for å lete litt på trykket. Sprenger jo inne med det hele. Ikke kan jeg snakke om det på jobb, og ikke vil jeg plage mannen min med noe så uskyldig. Han vil jo bli lei seg. Bedre at jeg plager meg selv.

Er så sint på meg selv.

Skrevet

Jeg har ikke sagt det. Men om han får vite det så kommer han til å takle det. Han er fin sånn. Derfor vil jeg ikke plage ham med en dum bagatell som egentlig bare burde plage meg.

Skrevet

Selvsagt burde ikke konflikten funnet sted. Jeg ble bare så forvirret. Han burde jo ikke prøvd seg han heller, han visste jo at jeg jobbet og at jeg var gift, jeg hadde jo snakket til ham om barna mine og mannen min.

Men at han er en dust unnskylder ikke at jeg også var en, om det aldri så mye bare varte i 10-15 sekunder før jeg summet meg og trakk meg unna.

15 sekunder er selvsagt alt for lenge.

Skrevet

hehe.

Av en eller annen grunn trøstet den kommentaren meg. Jeg mener loff kan jo ikke noe for at de er så dumme. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...