Tia med 2 ♀ Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Sier de ikke kjønn der? Står i papirene at de ikke sier hvilket kjønn, men mener det sto i ullevål sine papirer også i fjor. Men de sa det jo alikevel der da. Vi er jo ikke veldig opptatt på at det skal være gutt eller jente her da men hadde jo vært gøy å få vite om det kunne ses.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 de sa til meg at småen ble gutt. og det ble han gitt også.. hihi
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Vi fikk vite at det var jente, hun var 99.999 % sikker på at vi fikk ei jente og det fikk vi jo også.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Hat tatt ul opp til flere ganger og de har fortalt kjønnet, og bekreftet det flere ganger
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 De sier det om du ønsker å få vite det, og om de greier å se det. JM som tok UL på meg sjekket i en evighet for å se om hun kunne se kjønnet. Men det lot seg ikke gjøre.
yooo Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Jeg fikk også vite at jeg får gutt : ) Vent til de har undersøkt at alt det viktige er iorden, spør mot slutten av undersøkelsen. Tror noen nekter å oppgi hvis de føler at man bare er opptatt av å vite kjønnet. Hovedmålet med ul jo å utelukke eventuelle missdannelser.
Tia med 2 ♀ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 Ok så da er det greit å spørre da, kjedelig om man får en jordmor som blir kjempesur for at man spør. Når jeg var på ullevål mens jeg gikk med jenta sa jeg at hvis mulig å se så ville vi vite kjønnet. Fikk vite at vi fikk jente og det var rett. Vet at de kan ta feil og er jo greit det, ikke alltid så lett å se. Og noen ganger ser man ikke i hele tatt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 jeg tror de bare skriver det fordi gravide damer nok kan reagere om de ikke får vite kjønnet (fordi de ikke ser det). så da har de sakt i fra på forhånd og avskrevet seg fra ansvar.
Tia med 2 ♀ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2008 Har ei venninne som jobber på et sykehus ved føde avdelingen og sier at de hos dem har det på papiret fordi de velger å ikke oppgi til endel muslimer. Da det har vært flere tilfeller hvor mennene begynner å presse kona si om abort når de finner ut at det er jente.
AE❤️ Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Vi var på Ahus.. Vi ville ikke vite kjønn da!!Men da hun var ferdig spurte sambo om de hadde sett hva det var, og hun svarte såå surt at det er vel ikke så farlig,noe i den duren.. Vi skvatt til så spydig kom det.. Og sa nei nei vi vil ikke vite heller vi... men sambo spurte vel mest bare for og spørre tror jeg... om de hadde sett det! Enda godt vi ikke ville vite det!!! ...... Men så var jeg på UL ett par uker før fødsel.. pga mye fostervann og da var det en kjempehyggelig lege som lurte på om vi visste det... jeg sa nei og hun spurte om vi ville og da klarte vi ikke og si nei... hehe.. Og da sa hun at det blir nok ei prinsesse dette her! Det hadde jeg "visst" hele tiden jeg
Tia med 2 ♀ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2008 Uff får håpe vi ikke treffer på henne da. Har allerede snakket med en mindre hyggelig person der, når jeg måtte ringe for å spørre om noe. Så har ikke fått det beste startsintrykket av sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå