fru.britta Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 har en gutt på 15mnd å lurer på å prøve å legge han i vanlig seng med sengehest.
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Gutten min var vel litt over 2 1/2 år gammel...Følte han var klar da...Jeg kjøpte en uttrekkseng og en sengehest men den passet da selvsagt ikke til... Men han datt aldri ut av den da...=o) så det var godt...hehe... Men du kan prøve da...Skader jo ikke...=o)
Lykke:-) x2 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 gutten vår er 2,5 år, og fikk ny seng i dag. Vi kunne vel gjort det tidligere, men det har bare ikke blitt om...
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Her var lillegutt 3 år gammel... Syntes det var passe alder..Dessuten pusset vi opp rommet hans da, så det passet bra.... Har aldri hatt noen problemer med byttingen...
fru.britta Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 tror jeg skal prøve ja,vi har en liten på 2mnd også,så hadde vert fint om vi slapp å kjøpe en til sprinkelseng.nå bruker minsten en krybbe men ikke så mange mnd før han vokser ut av den.han kommer vel t til å sitte å leke hele natta:)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Heisann.Min sønn tre og har nettop gått over i vanlig seng med sengehest.Kunne nok ha skiftet tideligere men sprinkelsengen han hadde var amerikansk og kjempe stor,Elste jenta mi var bare to da hun flyttet over og det gikk helt fint med henne.Følte seg stor da;)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Jenta mi var 19 mnd når hun byttet til junior seng. Hun hylte som en stukken gris når hun fikk se den nye sengen sin...... men så fort hun ble vane med den gikk det kjempe fint!!!!
allegodetingertre Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Rett før hun fylte 2. Kjøpte da seng med sengehest.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Hun fikk i 2 års gave fra mamma og dem, ligger uten noe sengehest, senga er så brei at hun fint kan snu på seg uten at hun detter i gulvet..
Lillebror Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 mine unger har vært rundt 1,5 år, da klatret de ut av sprinkelsenga og vi følte det tryggest å bytte seng....
SuperMoM <3 Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal vente,men det er pga at jeg at han kommer til å rømme ut av senga si da:p hehe.. Han er 18 måneder den 08.mars
BitteLiten *har født* Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 Styrer med det nå faktisk.. og sønen vår fyller 2 om 15 dager.... grunnen er fordi han plutselig fant ut her om dagen at han skulle begynne å hoppe ut av grindsenga.. har ikke gjort det før... hihi. Dessuten trenger vi grindsengen til gulljenta som kommer snart:o) 9 uker igjen bare.. så det var jo super timing da:o)
Piken på landet Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 Jenta vår blir 3 i mai, og vi har nettopp skiftet til juniorseng. Kunne nok ha begynnt mye tidligere, men det har bare ikke blitt sånn. Tror nok allikevel at det var en grei tid å gjøre det på, for nå forstår hun såpass mye at det var kjempestas å skulle ligge i en sånn seng som store jenter ligger i :-). Førtste uka kunne hun nesten ikke få legge seg tidlig nok for det var så stas, og gikk flere ganger på dagen inn for å "hvile litt". Hun har ikke gått utav en eneste gang.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 27. februar 2008 #15 Skrevet 27. februar 2008 min sønn blir 2 i april... vi får en ny i juni/juli, og jeg kjøper ikke en sprinkel seng til da. så det blir vel ny seng på eldste mann i sommer... Vi skal bruke vugge til minsten først, men jeg vil prøve ut den nye senga til han eldste før jeg MÅ ha den til minste, hehe... Men er veeeeldig spent på om ah kommer til og rømme senga, hehe... nå bare legger han seg med engang, så kjedelig og ødelegge det.. men vi får prøve:)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #16 Skrevet 27. februar 2008 sønnen vår var 2 og noen mnd..det var greit for han for han ville gi sprinkelsengen sin i gave til lillesøster som kom rett før han ble 3...ville venne han helt av med sprinkelsengen før hun ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå