Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 er det noen plasser på nett som viser slike program som feks jordmødrene? har sett den serien på nett to ganger så hadde vært takknemlig for andre forslag...
Andrebolleiovnen Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 På nrk sine nett tv http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/619 Til høyre finner du linker til jordmødrene og de som føder på nett:) Kos deg!! Kjempe bra serie!!
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 jeg har sett den serien 2 ganger.... griner like mye hver gang og hver episode... er jo litt sånnt i serien sykehuset som går på tv 3... det ligger ute en av dem på tv3.no....
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 ligger alle "sykehus" episodene på tv 3 .no??? når man har sett jormødrene så mange ganger at man kan hva de sier utenat begynner jeg å bli litt lei ja..
enik<3M06&L08<3 Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 åå ligger jordmødre på nettet? jippi:D jeg fikk bare sett en av episodene pga jobb.. men nå skal jeg jaggu se alle:) syntes sanne serier er så spennende:=)
bullebull&gullegull Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 det har vel ikke kommet så mange sykehuset-episoder her i norge menpå tv3.se har de samme serien med masse fødsler! Der har serien gått en god stund så er nok mere der enn på norsk tv3 i allefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå