Gå til innhold

Jeg har sett frøet.......;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vært på ul i dag. Er 7 + 3 uker på vei. Fikk se noe som liknet på en bønne. Hjertet slo. Det var 11 mm langt. Kjempekjekt å se :)

 

Mistet i uke 7 i sommer og er derfor redd for å miste igjen. Føler meg litt sikrere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, men kva meine/folk når dei seie at dei er 7 + 3 uker? vil de sei 7 uke og 3 dager fra eggløysingen eller siste menstrasjon? litt inviklet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki:D takk for svaret:D men eg er i uke 6 men fostere sin uke 4, når folk spør kor langt eg er på vei, seie eg 6 eller 4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er di fleste. Følger med en graviditet. De 12 første ukene år veeldig seint. Men det kan hjelpe og gå til privat ultralyd. Jeg betalte 300 kr og trengte ikke henvisning fra lege. Ringte og fikk komme inn på dagen. Godt å se det er liv og at det er så stort som det skal være og at det ligger innenfor livmoren osv. Men ingen garanti uansett...Lykke til iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 1 ul i dag. Vi så også "en liten nisse" som legen kalte det :-)

 

Da vi så det lille hjertet slo så, ble vi kjempeglade.

 

1 gang vi er på forum/nett i dag. Det er litt koselig å dele dette med noen !

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååhhhh...ja, det er en fantastisk følelse å se det lille hjertet som dunker...Jeg lo og smilte for jeg var så glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt to UL i dette svangerskapet. Fått litt ekstra oppfølging pga SA i oktober, samt at det ble oppdaget et par cyster på eggstokkene mine.

 

Men var veldig godt og betryggende å se hjertet slå!! Følte meg med ett mye bedre da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man tar sånn tidlig ultralyd, tas den også utvendig? Har hørt om noen som har vært på innvendig ultralyd, men det er kanskje noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmora forsøkte å ta utvendig ultralyd på meg, men hun så ingenting. Det er fordi jeg har bakoverbøyd livmor og fosteret ligger derfor langt inne. Derfor måtte jeg ha invendig ul. Det er som en "dildo" som de setter inn i vagina, og man utfører ultralyd innenfra. Ser samme bilde på skjermen. De fleste må ha innvendig ultralyd så tidlig som i uke 7 fordi det vises bedre da, siden det er så lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...