♥Tullerusk♥ Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Noen som har vært borti dette før? Sist jeg var på UL (mandag forrige uke) så var morkaken min/babyen sin helt fin... Så var jeg på nye UL nå på mandag som var og da viser det seg at det har kommet forkalkninger på morkaken... Vet at dette er noe som røykere får, og jeg røyker ikke...Så, hvorfor har jeg dette? Kan komme på noen: 1) Drikker Cola. Kan kanskje ha noe med koffeinen å gjøre, eller? 2) Morkakens funksjon nærmer seg slutten? Hadde 2 infarker på morkaken sist, men kan ikke huske om legene sa noe om forkalkninger da...Gutten min fikk ikke næring på over 6 uker...Kan forkalkninger være årsaker til morkake svikt? Er det noen her som har hatt dette før eller vet noe om dette?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Er nok det at morkaka har gjort ferdig sin funksjon nå! Når den er "ferdig" så starter fødselen straks! Så jenta di kommer nok nå straks!
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Wææ... Håper det...For er veldig klar for å få denne her... Men du...Har du ikke kommet deg på føden ennå?? Synes du må få denne ungen din du også=o)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Hehe.... Tror den derre såkalte "fødefeen" har mista all retningssans jeg!!! Er det sååå vanskelig å finne ut hvor Aurskog er da??? hehe..... Jeg sier det at hu her er vel såpass sta som meg at hu kommer sikkert på fredag (29) eller på mandag.... For på mandag så har BÅDE jeg og gubben bursdag!!! joda...... Har nesten innstilt meg på at jeg kommer til å bli igangsatt til neste helg jeg! Da blir jeg ikke "sååå" skuffet liksom! Har masse mensmurringer etc, men ingen unge gitt!! Du da? Noe på gang snart ang sympt eller?
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Aurskog ja...er litt vanskelig å finnet et hus midt på åkern serru...=oD...hehe...Nei da, bare tuller der...hihi... Men Hu budre ha funnet frem nå da... Du skal se at du har baby (håper) til helga...=o) Er vel like heldig som meg..Kommer på fredag..Men skulle hu komme på mandag så skal det vel ikke være vanskelig å glemme dagen hennes...=o)..hehe.. har mensmurringene tatt seg opp?? Hvor kjenner du dem henn da?? Nei, kan ikke si at jeg har noe spes med symptomer...Kan bare bøye meg litt og så kommer det de kynnerne..hehe..skal ikke så mye til der nei...På mandag hadde jeg noen kraftige kynnere..Hadde jeg kjent de i ryggen så ville jeg nok ha trodd at det var rier...Jo mer jeg gikk jo mer kraftige ble de..Ikke godt... Har en sånn sliten følelse i ryggen..sover dårlig (ikke at det har noe si...hehe), mye nedpress, tror jeg...=o/... Men håper det snart skjer noe..Orker ikke mer nå...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Hehe.... Ja vi bor på bøgda vettu! hihi!!! Jeg er trønder og han er nordlenning, allikevel så greier vi å rote oss hit! hehe..... Ah, skulle gjort masse for å ha fått henne ut iløpet av et par dager ja!! Mensmurringene er litt diffuse!! Noen dager så har jeg de nesten konstant, og da er de ganske så kraftige, men de går liksom ikke videre til å bli hverken skikkelig kynnere eller rier! og det irriterer jo meg grenseløst da!!!!! Mensmurringene kjenner jeg mest i underlivet, og da sliter det skikkelig på fremsiden, lysken og så stråler de nedover lårene! :S Men jeg kjenner jo noe opplegg bak i korsryggen og! Men er litt mer usikker der fordi jeg har slitt nå i snart 35 uker med skikkelig BL! Så vet liksom ikke om det er den som jeg kjenner orntlig liksom! Noen hadde sikkert karakterisert disse som kynnere, men ikke jeg nei..... Får jo noen ganger et skikkelig tak både her og der i magen, men regner liksom med at det er snuppa som ommøblerer litt i magen istedet for!! hehe... Er vel sikkert i dusjen 2-3 ganger daglig når det murrer på som verst, for da setter jeg dusjhodet mot der smertene er på det varmeste vannet jeg bare klarer, så går det liksom litt over! Jeg vil ha ORNTLIGE smerter! Ikke sånn tøysesmerter! Du skjønner nok hva jeg sier! hehe.... Orker ikke mye mere jeg heller nå nei.... er lei, sliten og med endel smerter... skal til jordmor i morgen, så håper hun kan strippe meg og evnt snakke med Ullevål om en evnt igangsetting snarest..... puh............
babysjuk82 Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde mye forkalkninger på morkaka sist. Pluss for lite fostervann.da ble jeg satt i gang 14 dager før termin. I mitt første sv.skap ha jeg og litt forkalkninger.men det gikk bra,jm sa det var et tegn på at fødsel nærmet seg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå