Gå til innhold

Dere som har hatt barn som har hatt spy-sjuka

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble dere smittet selv? Hvor lenge gikk det før dere ble syke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt omgangsjauen i hus 5 ganger siden oktober. Jeg er blitt smittet 3 ganger....

Skrevet

Her har begge ungene hatt det to ganger på en måned og jeg har ikke blitt smittet=) Sambo har da vel og merke, men han har ikke så himla godt immunforsvar for tiden...

Husker ikke hvor lenge det gikk før han ble smittet, men det var ikke særlig lenge...kanskje noen få dager bare=)

Skrevet

....og det har tatt mellom 2 og 7 dager før det har brutt ut hos meg....

Skrevet

Mannen min og jeg ble ikke smittet, vi har ikke hatt spy-sjuka siden 1997 - da hadde vi den begge to =)

Skrevet

I overkant av et døgn.

Ble nå ferdig med det da, rakk å vaske opp det meste etter toåringen før jeg heiv meg over bøtta:(

Skrevet

Eldste jenta hadde det i går og nå begynner jeg å føle meg litt uggen....

Off håper så inderlig jeg kan slippe!

Jeg har og fått vasket unna alt av klær i tillfelle jeg skal få det selv. Ser ut som det har vært lurt...

Skrevet

Her har alle 3 hatt det nå nylig, først eldstemann og så fikk jeg og lilletuppa d sammekvelden 2 dager etterpå....

Skrevet

Gutten min fikk det en fredag og spydde hele dagen. Han var bedre på lørdagen og søndagen. Søndag kveld fikk jeg det, spydde hele natta og på mandagen. Tirsdagen og onsdagen hadde jeg diare. Juhuu...

Håpte også på å slippe, men dengang ei...

Satser på det blir en stund til neste gang.

Jeg føler med deg, men må det ut så må det ut -desverre...

Skrevet

Er det som er så dumt... Kommer det så kommer det.

Eldste her begynte i 14 tiden i går, spydde siste gang i 22 tiden. I dag har hun vært et olja lyn igjen. Får håpe det ikke sitter lenge i viss jeg får det selv. Men med min flaks... Spy er siste sort alltså:-(

Skrevet

Ja, det er helt fryktelig...det er nok noe av det værste som finnes. Da er det tross alt bedre at det kommer ut bakenden...

Skrevet

Helt enig! Bedre med sår ræv;-) Hehehehe;D

*Henter bøtta og går og legger meg*

Skrevet

Hos oss gikk det for et par uker siden. Eldste fikk det først, så ble minstemann syk etter 5 dager og så ble pappaen syk dagen etter der igjen. -Mens heldige meg slapp unna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...