Gå til innhold

Noen som har hvit/lys skinnsofa her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på ny sofa. Vi har en hjørnesofa i stoff som egentlig ikke er så gammel, men den ser veldig hybelaktig ut. Vi kjøpte den fordi det går an å vaske trekket, og den er også grei å sove på for en natt eller to.

Leiligheten vår er liten og jeg innser at her kommer vi til å bli boende flere år til. Jeg ønsker meg en sofa i skinn fordi den er lettere å holde pen enn en sofa i stoff.

En svart skinnsofa tror jeg blir for hardt i den lille stua vår, går sikkert for en mørkebrun en. Men nå surfer jeg på nettsidene til alle møbelbutikkene og ser at mange har hvite skinnsofaer.

Noen av dere som har? I såfall, er de lette å holde pene? En hvit sofa ville absolutt vært penest her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har lys lys skinnsofa, hjørnesalong. Den er kjøpt på Living, og vi er veldig fornøyd. Var ganske dyr, men er veldig god, og fin.

Det blir ganske lett merker i den, skitne fingrer o.l., men det er minst like raskt å tørke det bort igjen, så jeg ser ikke på det som et problem :)

Lykke til med sofakjøp!!

Skrevet

hei har ikke skinn sofa men lys microfiber sofa, den er kjempe grei å holde ren. det er bare å ta en microfiberklut å tørke av flekkene med. jeg har 2 små barn så det blir litt rot ja. Angrer ikke noe på at vi kjøpte lys sofa, har liten stue og mørk sofa har tatt all plassen her

Skrevet

Om du kjøper en av litt kvalitet holder skinnet seg bedre og lenge. Har en billig en og skinnet er/ble stygt. Bukser setter merke og gutta har gjort sitt. Den står i kjellerstuen nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...